dat had ik nie goed geleze

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
de slag zelf deed geen pijn was veel te zat om het te ervaren..sendapower schreef:jah ok is nie zo erg als die kin :O damn dat moet wel zeer hebben gedaan
Daarom heeft mijn fiets een alcoholslot! ofja cijferslot, als ik de code nog weet ben ik capabel om te fietsen, anders wordt het wandelen.KREGO schreef:de slag zelf deed geen pijn was veel te zat om het te ervaren..sendapower schreef:jah ok is nie zo erg als die kin :O damn dat moet wel zeer hebben gedaan
de plaats waar je het bot zag (eigelijk helemaal voorraan) daar deed het geen pijn
maar erond deed pijn.
maar ik kan wel wat pijn verdragen.
juist vandaag toen ik net op was en nog wa slaperig was en ik moes gewen-> toen hebbik wel even men tenen gekrolt.
ze hebben er eerst 18minute aan moete zitten kuisen en dat deed heeel raar als ze over da bot heen wreven (echt akelig gevoel)
daarna 46minute zitten naaien.
naar het einde toe hoor ik die dokter zeggen tegen de verpleegster.
dit flimex spychische (ofsoiets) ga ik nietmeer gebruiken, ik heb deze jongen al 2volledige spuiten gezet en hij voelt het nog wat ik doe.
met andere woorden hadden ze verkeerde pijn stiller op de plaatsen gespoten..
maarja, eigen schuld hoor moet maar niet kegel zat nog naar een vriend rijden als die fuif hoogsten 50meter van mijn deur af is..
Is alfred wel open ja?! Stond vrijdag voor een gesloten deursendapower schreef:lekker zeg die arts...
en sinds wanneer zijn alle brommerzaken zo achterlijk om tegelijk vakantie te nemen!!!!![]()
aangezien de plakker van me achterband niet goed zat liep die langzaam leeg
dus wij kijken beetje aan die sticker zitten.. poef! dikke ster er in![]()
dus jah dan maar ffe rondbellen wie er een heeft..
valk in daarle was dicht maar ken die man goed.. bellen jah op vakantie
jos.. op vakantie
rgt ook goede kennis... bellen jah ook op vakantie
heima.. dicht
monteur van motor oost... ook geen band...
toen alfred gerrits in den ham.. jah had er nog een![]()
dus nu mooi een nieuwe binnenband er in
gelukkig de brommer niet genomen.the skullkid schreef:Daarom heeft mijn fiets een alcoholslot! ofja cijferslot, als ik de code nog weet ben ik capabel om te fietsen, anders wordt het wandelen.KREGO schreef:de slag zelf deed geen pijn was veel te zat om het te ervaren..sendapower schreef:jah ok is nie zo erg als die kin :O damn dat moet wel zeer hebben gedaan
de plaats waar je het bot zag (eigelijk helemaal voorraan) daar deed het geen pijn
maar erond deed pijn.
maar ik kan wel wat pijn verdragen.
juist vandaag toen ik net op was en nog wa slaperig was en ik moes gewen-> toen hebbik wel even men tenen gekrolt.
ze hebben er eerst 18minute aan moete zitten kuisen en dat deed heeel raar als ze over da bot heen wreven (echt akelig gevoel)
daarna 46minute zitten naaien.
naar het einde toe hoor ik die dokter zeggen tegen de verpleegster.
dit flimex spychische (ofsoiets) ga ik nietmeer gebruiken, ik heb deze jongen al 2volledige spuiten gezet en hij voelt het nog wat ik doe.
met andere woorden hadden ze verkeerde pijn stiller op de plaatsen gespoten..
maarja, eigen schuld hoor moet maar niet kegel zat nog naar een vriend rijden als die fuif hoogsten 50meter van mijn deur af is..
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Binnenband zo niet liggen, wel een compleet achterwiel dus die had je er zo in kunnen gooiensendapower schreef:jah was eigenlijk ook dicht dacht ik
maar hij liep toevallig bij de telefoon en nam op
dus heb het weer voor elkaar..
wou jou anders ook nog ffe pben of jij er anders een had
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh