the skullkid schreef:the skullkid schreef:gepolijste achterbrug
heel mooi gedaan , ,alleen staat de verkeerde bak onder

the skullkid schreef:the skullkid schreef:gepolijste achterbrug
Half uurtje?Dick schreef:Dat maakt em zo veel mooier hea![]()
toppie, netjes gedaan. Wel facking veel werk hea
teun4 schreef:Dus als je een alu brug hebt hoef je niet te schuren en kun je gewoon met belgom erop?
Of moet je voor het mooie van te voren wel schuren?
Als je niet het materiaal hebt om hem met de slijptol (of boormachine) te polijsten moet je inderdaad schuren, en zoals onno zegt, lage korrel beginnen en dan naar omhoog!teun4 schreef:Dus als je een alu brug hebt hoef je niet te schuren en kun je gewoon met belgom erop?
Of moet je voor het mooie van te voren wel schuren?
Haha lekker dan :p.derbi crd schreef:godverdomme hoe moeilijk is het om een gaskabel te bestellen.. kank weer naar den ham rijden over een paar dagen![]()
half uurtje??? wtf.. je moet toch gewone beginnen schuren met lage korrel en telkens op bouwen... en als laatst poetsen???the skullkid schreef:Half uurtje?Dick schreef:Dat maakt em zo veel mooier hea![]()
toppie, netjes gedaan. Wel facking veel werk healappenschijf op de slijptol en er een paar x overgaan
![]()
@ siemen: bewust zo gedaan, dan had de pro link meer plaats, was niet nodig maar dacht van wel
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Jij hebt het over Heima. Ik heb het over Alfred Gerritsjasperrr91 schreef:Haha lekker dan :p.derbi crd schreef:godverdomme hoe moeilijk is het om een gaskabel te bestellen.. kank weer naar den ham rijden over een paar dagen![]()
Heb daar mijn brommer nieuw gekocht
KWeet niet, die verkocht mijn derbi het goedkoopst. 1x geweest maar. Was er toen wel tevreden over.derbi crd schreef:Zit 1 huis tussen dachtikVind Heima maar een klotezaak eigenlijk
Dick schreef:half uurtje??? wtf.. je moet toch gewone beginnen schuren met lage korrel en telkens op bouwen... en als laatst poetsen???the skullkid schreef:Half uurtje?Dick schreef:Dat maakt em zo veel mooier hea![]()
toppie, netjes gedaan. Wel facking veel werk healappenschijf op de slijptol en er een paar x overgaan
![]()
@ siemen: bewust zo gedaan, dan had de pro link meer plaats, was niet nodig maar dacht van wel
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.