Nee ik wil wel de handel in. Brommers zijn een goed begin voor mij. Heb daar al veel aan gehad.
Binnenkort de 205 GTi maar uit de loods trekken, en die mooi opknappen. (Remleidingen, dak, radio (

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
je hebt geen eens geld voor die brommerDaanS schreef:Ssst![]()
![]()
Nee ik wil wel de handel in. Brommers zijn een goed begin voor mij. Heb daar al veel aan gehad.
Binnenkort de 205 GTi maar uit de loods trekken, en die mooi opknappen. (Remleidingen, dak, radio ())
Je mag hier je spullen niet verkopen Bryan.drunken org schreef:je hebt geen eens geld voor die brommerDaanS schreef:Ssst![]()
![]()
Binnenkort de 205 GTi maar uit de loods trekken, en die mooi opknappen. (Remleidingen, dak, radio ())
![]()
![]()
iemand gietvelgen kopen met schijven?
zonder banden
http://derbi-forum.nl/viewforum.php?f=58" onclick="window.open(this.href);return false;drunken org schreef:je hebt geen eens geld voor die brommerDaanS schreef:Ssst![]()
![]()
![]()
![]()
zonder banden
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Je eigen vermogen blijft gelijk, want je krijgt voor dat geld iets wat dezelfde waarde heeft.DaanS schreef:Je mag hier je spullen niet verkopen Bryan.drunken org schreef:je hebt geen eens geld voor die brommerDaanS schreef:Ssst![]()
![]()
![]()
![]()
zonder banden
En, als jij nou eens mijn poten op de post doet, heb ik geen verlies meer. Dan daalt mijn eigen vermogen, maar mijn bezittingen gaan omhoog. Dus het is in balans.
![]()
Nu ontopic.
Aiit, dikke truck.Venlonaer schreef:http://derbi-forum.nl/viewforum.php?f=58" onclick="window.open(this.href);return false;drunken org schreef:je hebt geen eens geld voor die brommerDaanS schreef:Ssst![]()
![]()
![]()
![]()
zonder banden
ot;
http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/item.php?id=18299" onclick="window.open(this.href);return false;
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.