als ik vertel dat ik ga afvallen denken ze datk beetje teveel gezopen heb

weeg nog geen 70kg, ben maar 1,73, zo mager als de pest, dus dan heb je al snel gezeik met dat je die standaard maten niet past

owww vandaar "Patje"Patje schreef:Ik weeg net 70, maar ben 1.85 ...![]()
En ik kan zo veel eten als ik wil, aankomen doe ik niet!![]()
Dus binnekort weer ff sportschooltje pakken
Dan eet je verkeerd, dus alleen op 'vaste tijden'Patje schreef:Ik weeg net 70, maar ben 1.85 ...![]()
En ik kan zo veel eten als ik wil, aankomen doe ik niet!![]()
Dus binnekort weer ff sportschooltje pakken
Ok wedden?Gerben schreef:whaha,wedde datk minder vet aan me lijf heb dan jij![]()
als ik vertel dat ik ga afvallen denken ze datk beetje teveel gezopen heb![]()
weeg nog geen 70kg, ben maar 1,73, zo mager als de pest, dus dan heb je al snel gezeik met dat je die standaard maten niet past
wat voor iets?--John-- schreef:Bod gedaan op motor
Nooooit...royvi schreef:Ok wedden?Gerben schreef:whaha,wedde datk minder vet aan me lijf heb dan jij![]()
weeg nog geen 70kg, ben maar 1,73, zo mager als de pest, dus dan heb je al snel gezeik met dat je die standaard maten niet past![]()
![]()
Ik ben 62,7kg met mijn 1.87.
Dan ben je zown schraleBoeki schreef:Nooooit...royvi schreef:Ok wedden?Gerben schreef:whaha,wedde datk minder vet aan me lijf heb dan jij![]()
weeg nog geen 70kg, ben maar 1,73, zo mager als de pest, dus dan heb je al snel gezeik met dat je die standaard maten niet past![]()
![]()
in dat geval wel met de snelheid van je brommernsrracer schreef:wat een gezeur over gewicht hier....
van mij part weeg je 300 kilo. heeft toch niks met het topic te maken
Kroyvi schreef:Ok wedden?Gerben schreef:whaha,wedde datk minder vet aan me lijf heb dan jij![]()
![]()
Sorry jongens.. Denk niet dat het mag van derJoenne88 schreef:ja posten dan
Hoeft niet altijd wat te gebeuren jongens..derbi-yzf schreef:heb je wat aan als je er alleen mee mag dansen
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.