Dat is echt onzinrickmanders schreef: hardstyle area is idd bagger maar de muziek is ook bagger dus dat compenseert wel een beetje (jumpstyle is hetzelfde)

Dat is echt onzinrickmanders schreef: hardstyle area is idd bagger maar de muziek is ook bagger dus dat compenseert wel een beetje (jumpstyle is hetzelfde)
geen onzin, smaken verschillen iddGuido. schreef:Dat is echt onzinrickmanders schreef: hardstyle area is idd bagger maar de muziek is ook bagger dus dat compenseert wel een beetje (jumpstyle is hetzelfde)maar smaken verschillen he
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
Jazeker. En lekker op fiets-afstand. Kan niet beterWesley95 schreef:nog mensen naar intents geweest?
ik wel![]()
was egt superfeestje!![]()
![]()
volgend jaar weer
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
wrm nietCooltruck schreef:ik nietjammer dat ik nooit naar zulke feesten/party's kan gaan
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?