Denk in iedergeval dat dat wel leuk is, als er ook wat offroad gereden kan worden is natuurlijk helemaal leuk (al is t maar n stuk berm

Ja volgensmij wel. Blauwe Yamaha volgensmij .. Zou ik de beelden moeten nakijken. Was bij het kruispunt groenkruisweg - DammewegJD schreef: die 3 die je tegen kwam was dat toevallig; een evo, een sx50 met leovince, en een blauwe ori yamaha dt?
Nee dat is in de buurt van Brielle (Zuid-Holland)JD schreef:Klinkt niet echt bekend.... was het in de buurt van leiden?
Jaa lijkt me tof alleen weet niet hoeveel animo er is. Maar sowieso moet ik eerst me koppelingskabel vervangen/kijken waardoor die binnen 2 maanden weer afbreektDerbi95 schreef:als er meeting komt in buurt van spijkernisse kom ik wel
woon zelf in naaldwijk, het westland
Nu heb je niet echt last van motorjode en het weer is gewoon goed te doen kwa temperatuurDerbiRider schreef:Jaa lijkt me tof alleen weet niet hoeveel animo er is. Maar sowieso moet ik eerst me koppelingskabel vervangen/kijken waardoor die binnen 2 maanden weer afbreektDerbi95 schreef:als er meeting komt in buurt van spijkernisse kom ik wel
woon zelf in naaldwijk, het westlanden moet het zonnetje ff beetje gaan schijnen (:
goed idee, morgen me rbw ophalen dus ik ben dan hopelijk ook van de partijbrommers en meer schreef:als het weer net zo zacht blijft als vandaag kunnen we in februari nog best n meeting doen
waar kom je vandaan?Loekrt schreef:Ik heb net mijn rbw gehaald dus als er een meeting komt ben ik er ook bij
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Jaman die aprilia van robert is zeker netjesrobertbiesheuvel schreef:ik kan ook wel komen, Mike is al keer langs geweest met me broer toen nog. (heeft nu ze derbi verkocht). en Carlos kent mij wel.