Royal Club schreef:Wheelien is meer techniek als vermogen lol.
Helemaal als t om brommers gaat, je kan dr wel een allusmhr setup onder flikkeren maar dan word dat ding zo piekerig kwa vermogens afgifte dat t alleen maar moeilijker is..
ik weet niet hoe ik youtube filmpjes post dus dan maar zo, kijk deze vent eens
er staat dat alles ori is, zou best eens kunnen http://youtu.be/_6y1tFwfc_o" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeker lastig het wheelien, ik heb mijn metrakit en vtw 11 erop zitten momenteel en met optrekken heb ik een soms een mini auto wheelie als ik veel gas geef. Maar af en toe op een parkeerplaatsje klooien met de 1e versnelling en de clutch up techniek is erg leuk. ik kom al aardig in de buurt van een echte wheelie maar het balans punt vinden blijft mij een raadsel om te vinden.
Blijven oefen voor zolang ik met dit setupje rij.
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
met orginele setup wil het juist het makkelijkst, door de koppel die je vooral met die orginele uitlaat hebt, onderin, dan hoef je alleen te pompen met gas, koppeling laten schieten en je gaat omhoog met een andere uitlaat of hoogtoerige setup wil het voor geen meter alleen in de powerband
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut
En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen