Herkenbaar.Venlonaer schreef:Ja ik wist niet dat ie zovaak in de smaak viel bij mensen, wel kut om steeds te zeggen dat het een brommer is als mensen vragen welke motor het is

Herkenbaar.Venlonaer schreef:Ja ik wist niet dat ie zovaak in de smaak viel bij mensen, wel kut om steeds te zeggen dat het een brommer is als mensen vragen welke motor het is
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Hij is echt wel mooi hoor.Venlonaer schreef:Ja ik wist niet dat ie zovaak in de smaak viel bij mensen, wel kut om steeds te zeggen dat het een brommer is als mensen vragen welke motor het is
Nee Limburg, Kris is eigenaarroyvi schreef:Dus als ik win kan ik hem in Almelo op komen halen?![]()
Dat bint geen grapp'n, da bin't streek'n.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
ik wordt niet zo snel geïrriteerd van iets. maar dat werkt gewoon echt op me zenuwen. ff serieus, hoe kan je zo dom en naïef zijn om zoiets te geloven?Rallyking schreef:Dat mensen zo dom zijn om die shit gewoon te sharen.
5000 gratis MacBook's. Wat denk je zelf
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Doe je toch gewoon 4chan?Venlonaer schreef:Shit t loopt niet, als een paar domme amerikanen of een stel tokkies die shit liken dan gaat t al wat sneller