Vriend van me is hem kwijt.

Ze sturen er nog wel een op. Als de staat geld moet krijgen van jou dan sturen ze wel een brief of 3.jony schreef:Even een vraagje, als je een boete hebt en je bent die brief ervan kwijt met de informatie, kun je die ergens nog opvragen ofzo?
Dat klopt, echter is dat omdat je niet voor de datum hebt betaald waarop het moest, en is er een verhoging als extra boetethe skullkid schreef:Ze sturen er nog wel een op. Als de staat geld moet krijgen van jou dan sturen ze wel een brief of 3.jony schreef:Even een vraagje, als je een boete hebt en je bent die brief ervan kwijt met de informatie, kun je die ergens nog opvragen ofzo?
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Je krijgt eerst nog een herinnering. of 2.Joram schreef:Dat klopt, echter is dat omdat je niet voor de datum hebt betaald waarop het moest, en is er een verhoging als extra boetethe skullkid schreef:Ze sturen er nog wel een op. Als de staat geld moet krijgen van jou dan sturen ze wel een brief of 3.jony schreef:Even een vraagje, als je een boete hebt en je bent die brief ervan kwijt met de informatie, kun je die ergens nog opvragen ofzo?
Beter belt die vriend ff naar CJIB!
spijker95 schreef:Heerlijk strak
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.