Wat ik ook dacht.J03P schreef:paar buizen pakken is goedkoper
Als je goed kan lassen en buigen enzo dan is dat net zo makkelijk.
Wat ik ook dacht.J03P schreef:paar buizen pakken is goedkoper
Klopt, heb ook al tal subframes verlast, maar je moet het wel kunnen.J03P schreef:paar buizen pakken is goedkoper
chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
Pieke schreef: Ik hou van tieten
haha de eerste week dat ik naar school ging (roc aventus)Reinder schreef:Wie o wie kwam ik vandaag tegen op een Derbi? DMP kappenset in het zwart en ik kwam je tegen bij Halte Asselt (cafetaria daar aan het spoor). diegene stak het spoor over en vervolgde zijn weg naar het zandpad?![]()
Ik wil gewoon zoveel mogelijk derbi's kennen rondom apeldoorn
dat stelt zeker ook niks voor...J03P schreef:daarom gebruikt hij ook buizen van hoogwaardig materiaal
oftewel, bouwmarktstaal.
Je bedoelt dat staal waar ze ook derbiframes en van die mini-kentekenplaatjes met je naam erop die je bij de benzinepomp kan halen van maken?J03P schreef:daarom gebruikt hij ook buizen van hoogwaardig materiaal
oftewel, bouwmarktstaal.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Thanks manRuben schreef:Hij heeft ook een keer een 125cc blok in een senda gelast en toen zelf een blokframe gebouwd en dat zag er toch best netjes uit hoor..
Haters press Ctrl + W, R+R is altyd bak maar ik ben geen sneltrein, jwt, lobi, allusz.3SEN schreef:Thanks manRuben schreef:Hij heeft ook een keer een 125cc blok in een senda gelast en toen zelf een blokframe gebouwd en dat zag er toch best netjes uit hoor..![]()
en wat stijnnerd zegt snap ik niet echt, die kerel kent me nieteens..![]()
maarja heb skit aan de haters
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Project met blauwe velgen?..stijnnerd schreef:Ja ik ken je alleen van dat "project" met die blauwe velgen wat niet echt op gang kwam..
Jaa die bedoel ik,3SEN schreef:Project met blauwe velgen?..stijnnerd schreef:Ja ik ken je alleen van dat "project" met die blauwe velgen wat niet echt op gang kwam..
bedoel je die drd racing met dat 125 blokje?, kwam zeker gang in alleen hield het updaten op de forums niet bij..