Heb je hem vermoord?Frenk schreef:Nu we het er over hebben, zojuist zo een conflict gehad
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Haha frenk de badassFrenk schreef:4 dode, 15 gewonden..
Ging er hard aan toe zeg
Even opzoeken in het ziekenhuis, het karwei even afmaken.Frenk schreef:Ik zal het proberen voor je
HoiRemylimited schreef:goedendag
hallo hoe maakt u het?spijker95 schreef:HoiRemylimited schreef:goedendag
Prima, hoe maakt uw derbi het?Remylimited schreef:hallo hoe maakt u het?spijker95 schreef:HoiRemylimited schreef:goedendag
mijn derbi staat lekker te chillen.spijker95 schreef:
hallo hoe maakt u het?
Prima, hoe maakt uw derbi het?
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Nachtje door en met het OV terug? OV is dikke lol als je zat bent.royvi schreef:Tja... Op zich zijn het alleen bepaalde personen, dus een x aantal op weet ik hoeveel. Ik zelf heb niet vaak ruzie hoor. Maar het probleem is dat er bij mij in de buurt niet echt gezellige cafés zijn waar je met je maten mooi kan uitgaan. Ik woon in de middle of nowhere met één groot uitgaanscentrum vlakbij.Telkens als ik de stad (Zwolle) in ga moet ik bij iemand crashen daar, of 55 km fietsen op een avond.
Dat doen we af en toe, maar het kutte is dat we met een groep van 8+ zijn waarvan twee een auto hebben. En één van die twee ben ik.the skullkid schreef:En een bob regelen?
Ik weet niet hoe close jullie 8 zijn maar als jullie samen nu eens een oud busje kopen? Gedeeld door 8 zal de kostprijs wel meevallen.royvi schreef:Dat doen we af en toe, maar het kutte is dat we met een groep van 8+ zijn waarvan twee een auto hebben. En één van die twee ben ik.the skullkid schreef:En een bob regelen?![]()
En taxi is in mijn situatie onbetaalbaar.