

Joram schreef:iet wiet wijt, framenummer kwijt![]()
![]()
![]()
royvi schreef:Joram schreef:iet wiet wijt, framenummer kwijt![]()
![]()
![]()
Weenie, wieje, waaje, kut voor je.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
spijker95 schreef:Heerlijk strak
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Nou we hebben een keer per ongeluk 95 getankt in onze vorige bmw, was geen succes.ral4life schreef:Als het gewoon een standaart bmw is kan er zelfs 85 in daar rijden ze op in amerika. Als je boven de 11,5 12,5 gaat kwa compressie kan je inderdaad beter naar euro 98 gaan(ligt en beetje aan de temperatuur). De meeste auto's hebben en compressie van ongeveer 7.5 tot 10 .Joram schreef:Omdat hij afgesteld is op euro98. Als we daar nu euro95 in doen, en ff flink gaan blazen gaat ie lekker pingelen en heel snel kapot.
In bmw's kun je ook geen 95 gooien, geldt voor alle dure auto's.
Qua brommers kan het verschil idd verwaarloosbaar zijn, echter bij auto's is het een groot verschil.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Oké vreemd hij zou zelfs beter kunnen lopen op 95 mischien hebben jullie dat gemerkt ? En de compressie van en standaard bmw ligt ook niet boven de 10 denk ik. Net als die van je brommer die zal eerder in de buurt van de 7 zitten maar dit kan je natuurlijk uitrekenen.Joram schreef:Nou we hebben een keer per ongeluk 95 getankt in onze vorige bmw, was geen succes.ral4life schreef:Als het gewoon een standaart bmw is kan er zelfs 85 in daar rijden ze op in amerika. Als je boven de 11,5 12,5 gaat kwa compressie kan je inderdaad beter naar euro 98 gaan(ligt en beetje aan de temperatuur). De meeste auto's hebben en compressie van ongeveer 7.5 tot 10 .Joram schreef:Omdat hij afgesteld is op euro98. Als we daar nu euro95 in doen, en ff flink gaan blazen gaat ie lekker pingelen en heel snel kapot.
In bmw's kun je ook geen 95 gooien, geldt voor alle dure auto's.
Qua brommers kan het verschil idd verwaarloosbaar zijn, echter bij auto's is het een groot verschil.
Pingelen als de ziekte.
Onze is qua motormanagement afgesteld met euro98, en loopt kapot als we er 95 in doen.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
heb je gewoon een klop sensor voor, die regelt hem terug als hij gaat kloppen. En ja, zo'n bmw heeft die wel jaJoram schreef:Nou we hebben een keer per ongeluk 95 getankt in onze vorige bmw, was geen succes.ral4life schreef:Als het gewoon een standaart bmw is kan er zelfs 85 in daar rijden ze op in amerika. Als je boven de 11,5 12,5 gaat kwa compressie kan je inderdaad beter naar euro 98 gaan(ligt en beetje aan de temperatuur). De meeste auto's hebben en compressie van ongeveer 7.5 tot 10 .Joram schreef:Omdat hij afgesteld is op euro98. Als we daar nu euro95 in doen, en ff flink gaan blazen gaat ie lekker pingelen en heel snel kapot.
In bmw's kun je ook geen 95 gooien, geldt voor alle dure auto's.
Qua brommers kan het verschil idd verwaarloosbaar zijn, echter bij auto's is het een groot verschil.
Pingelen als de ziekte.
Onze is qua motormanagement afgesteld met euro98, en loopt kapot als we er 95 in doen.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Een auto is constant aan het afregelen hoor. Dus "zoals ik zeg" is altijd het geval. Zoekt de grens op, stelt terug enzJoram schreef:Bij de BP nog wel.
Shell V power moet ook zogenaamd 98 zijn maar is maar 96 .
En ja, je zegt het zelf dan regelt hij terug, oftewel dr moet gewoon 98 in.
Vroeger hadden ze dat nog niet, en toen ging onze bmw erg pingelen
Maar onze Subaru regelt niet zelf terug, en hele motormanagement is aangepast precies op 98. Ga je dr dan 95 in doen vindt hij dat niet zo leuk, zijn we ook voor gewaarschuwd.