Heb dat ook 'n keer gehad, biertje uit de vriezer, gewoon vloeibaar.
Maak hem open, en zie hem zo bevriezen.
reactie van het koolzuur trek het dan net over het stolpunt heen

Dacht ik al, keek al even rond, maar denk niet dat ik je nog zou herkennen, heb je ooit maar 30sec gezien:Pderbi crd schreef:ik ook
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Fuu kijk mij ik werk bij het pon centrum in Leusden opscheppertjeBoeki schreef:En dat nog wel met een 911 GT3, wat een fantastische wagen is dat.Hij heeft vast wel gekke dingen gedaan, want de wegligging van een Porsche is magnifiek. En ja ik kan het weten, want ik rij er vaak in mee op het werk.
Nee dat artikel is juist nep. Hij is toch echt daadwerkelijk omgekomen.Dominator33 schreef:Nu praten ze alweer dat het een grap zou zijn van hem Ryan Dunn..ik hoop van wel maar zou wel kut grap zijn
http://www.youtube.com/watch?v=hBAg6Gcayg4" onclick="window.open(this.href);return false;
Maarja ze lullen zoveel tegenwoordig, 2pac, michael jackson en wie niet zouden ook allemaal nog leven dusja :')
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie