Twijfel nog over dat frame

spijker95 schreef:Heerlijk strak
Boeki schreef:Een wilde gok omdat Pieke hier al voor meer mensen gepolijst heeft, in de veronderstelling dat Pieke in Frankrijk geboren is.jeroenvs schreef:Iemand die in Frankrijk woontBoeki schreef:Fransman, Pieke?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Ja, dan heb je een dikke setup op een brommer die je liever optisch mooier had gemaakt...Joram schreef:Jaa fotosoep wilde niet meewerken dus dan maar zo
Maargoed, ik heb dr eigenlijk niet zo'n zin in om weer veel geld aan dat stralen en coaten uit te geven.
Set-up gaat al rond de 1000 kosten, moet wel leuk blijven
Airsal Xtrem 88ccderbi-ftw schreef:xD wat voor set-up heb je dan precies?
Heb niks aan Motorrbw op dit momentVenlonaer schreef:Ja, dan heb je een dikke setup op een brommer die je liever optisch mooier had gemaakt...Joram schreef:Jaa fotosoep wilde niet meewerken dus dan maar zo
Maargoed, ik heb dr eigenlijk niet zo'n zin in om weer veel geld aan dat stralen en coaten uit te geven.
Set-up gaat al rond de 1000 kosten, moet wel leuk blijven
Sws -1 dat je die 1000 niet aan een motorrbw uitgeeft