Pieke schreef:Als jullie nou eens allemaal niet zo lekker happen de hele tijd... Het gaat niet alleen om Marien en zijn uitspraken, maar het gaat er ook om dat een groot deel van jullie er elke keer zo op in gaat.
Mensen bannen als ze weinig bijdragen aan het forum? Dat wil ik best doen hoor, maar denk dan maar niet dat Marien de enige is die eruit vliegt. Dit is het chattopic en ik betrap hem in andere topics niet op offtopic of beledigend gedrag en aangezien iedereen hier graag gelijk behandeld wenst te worden heb ik tot dusver nog geen warns uitgedeeld. Dit kan uiteraard wel hoor, maar dan gaan er meer mensen gewarnd worden dan alleen Marien.
De keus is geen moelijke hoor. Ben je niet in staat om jezelf verbaal te verdedigen dan heb je alle recht -en adviseer ik je met klem- om ergens niet op in te gaan. Kies je ervoor om dat wel te doen, dan dien je de gevolgen er ook voor te accepteren.
Dit is een forum, waar ik kom voor mijn plezier en niet om politieagent die ver boven jullie staat te spelen. Ik ga ervan uit dat menig persoon hier zichzelf kan redden zonder de hele tijd 'help me alsjeblieft, moderator' te roepen. Als je dat niet kan, post je maar gewoon niets.
Hierom Pieke for president.
Ga overigens maar lekker handhaven, heb er best mijn account voor over om een paar hier een perm aan te smeren
@ bedtijd; Ik weet niet hoe het bij jullie zit hoor, jongens, maar niet iedereen woont bij mama.