Komende jaren heb ik toch geen auto/motor nodig ivm met OV naar school.
Nu alleen weer brommer erbij voor de fun, en als ik eenmaal afgestudeerd ben zien we wel weer verder

spijker95 schreef:Heerlijk strak
1. Werk zoekenCooltruck schreef:Ja, eigenlijk hebben jullie ook wel gelijk![]()
beter eerst werk zoeken en money verdienen en dan een wat leukere motor kopen, maar mijn opzet was een cheap ass motor voor school zeg maar, is teneerste goedkoper dan auto, en als er ooit wat gesloopt wordt, kan het toch nooit veel zijn omdat het een oude motor is
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Pappie, for sure.Jasper schreef:Hoe wilt die sowieso een ''dikke'' auto rijden en een motor als die geen werk heeft. Of hij krijgt abnormaal veel zakgeld of doet het van zijn studifinanciering.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Ik had net een heel verhaal getypt over een dikke slurpbak hoeveel je wel niet kwijt bent, en hoe duur het voor mij al is met mijn Polo. Heb je ook een Polo. Kon ik alles weer weghalen.Venlonaer schreef:Obviously, niet dat alleen dat de aanschaf moeilijk te betalen is voor gemiddelde jongere komt ook nog eens de vaste lasten erbij.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Nou ik vind het een beste dikke, en toch redelijk moderne auto, als je ziet wat je ook in kan beginnen (no offence) en natuurlijk is de polo al aardig opgeleukt ^^Joram schreef:Hmm, in mijn ogen is een Polo geen "dikke" bak.
Maargoed auto's zijn duur in vaste lasten, was blij toen mijne weg was
Hahah slurpen doet die polo ook wel, 1 op 10 rij ik er meeroyvi schreef:Ik had net een heel verhaal getypt over een dikke slurpbak hoeveel je wel niet kwijt bent, en hoe duur het voor mij al is met mijn Polo. Heb je ook een Polo. Kon ik alles weer weghalen.Venlonaer schreef:Obviously, niet dat alleen dat de aanschaf moeilijk te betalen is voor gemiddelde jongere komt ook nog eens de vaste lasten erbij.
Aha, nja geen auto voor mij iig tot ik mijn studie af heb.royvi schreef:Ik had net een heel verhaal getypt over een dikke slurpbak hoeveel je wel niet kwijt bent, en hoe duur het voor mij al is met mijn Polo. Heb je ook een Polo. Kon ik alles weer weghalen.Venlonaer schreef:Obviously, niet dat alleen dat de aanschaf moeilijk te betalen is voor gemiddelde jongere komt ook nog eens de vaste lasten erbij.