foto ????Venlonaer schreef:Komt ook een andere uitlaat en demper op, demper vind ik lillek die er op zit.

foto ????Venlonaer schreef:Komt ook een andere uitlaat en demper op, demper vind ik lillek die er op zit.
zelfde manier zoals je begint met voetbal of eender welke sportFrenk schreef:Ja ga ik met me pa doen als het weer weer wat beter is!Daan22 schreef:doen man , zal zonder twijfel een leuke ervaring worden![]()
Kijk er al echt naar uit, moet me er alleen nog een beetje in verdiepen.
Wil daarna mischien wel gaan beginnen met crossen. Heb dan me rijbewijs ook wel.
Daan, jij bent toch nog niet zo lang geleden begonnen?
Hoe begon jij ermee?
Maar je kan dus zo ergens op een club binnenstappen zonder crosservaring?Daan22 schreef:zelfde manier zoals je begint met voetbal of eender welke sportFrenk schreef:Ja ga ik met me pa doen als het weer weer wat beter is!Daan22 schreef:doen man , zal zonder twijfel een leuke ervaring worden![]()
Kijk er al echt naar uit, moet me er alleen nog een beetje in verdiepen.
Wil daarna mischien wel gaan beginnen met crossen. Heb dan me rijbewijs ook wel.
Daan, jij bent toch nog niet zo lang geleden begonnen?
Hoe begon jij ermee?![]()
je koopt alles wat je nodig hebt en gaat plezier maken!
Is van 1991Frenk schreef:foto ????Venlonaer schreef:Komt ook een andere uitlaat en demper op, demper vind ik lillek die er op zit.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
nope , crossen doe je ook vaak op je eigen , geen club manFrenk schreef: Maar je kan dus zo ergens op een club binnenstappen zonder crosservaring?
En ben jij niet een dag wezen crossen ofzo om te kijken of je het wat vind?
Bonenbergcup is een echte cup met iets van 18 wedstrijden ofzo, je leased dan een Suzuki van Bonenberg en koopt kleding en rijdt dan in die cup. Je kan niet voor één dag een motor huren geloof ik. Tot 23 jaar oud is dit. Voor motorcross heb je geen rijbewijs nodig.Frenk schreef:Suzuki RM cup heet het jongens, bonenbergcup ofzo. Me baas zei (excrosser) dat je daar voor een dag een crossmotor kan huren en lekker kan gaan crossen. Geen idee of dat nog zo is want dat is al heel lang terug dat ik dat gedaan heb zei hij.
Ja ik denk dat het dan niet meer is, vroeger kon dat wel, heeft hij nog een aantal keer met ze zoons gedaan zei hij. Tegen de tijd dat het mooi weer word er maar eens in verdiepen.royvi schreef:Bonenbergcup is een echte cup met iets van 18 wedstrijden ofzo, je leased dan een Suzuki van Bonenberg en koopt kleding en rijdt dan in die cup. Je kan niet voor één dag een motor huren geloof ik. Tot 23 jaar oud is dit. Voor motorcross heb je geen rijbewijs nodig.Frenk schreef:Suzuki RM cup heet het jongens, bonenbergcup ofzo. Me baas zei (excrosser) dat je daar voor een dag een crossmotor kan huren en lekker kan gaan crossen. Geen idee of dat nog zo is want dat is al heel lang terug dat ik dat gedaan heb zei hij.
En luister niet naar die gekke belg, tuurlijk meldt je je wel bij een "club". Nouja, in ieder geval de organisatie van de desbetreffende crossbaan om te mogen crossen (dagpas of jaarkaart) en je moet een licentie hebben.
Ik heb zelf een jaarkaart bij de crossbaan in Staphorst, is altijd gezellig daar en leuke baan die vaak ook met slecht weer gewoon open is. Altijd fijne sfeer op de crossbaan. Ik heb de laatste tijd echter wel weinig gecrosst omdat ik nogal weinig tijd heb, misschien volgende week zaterdag weer eens even op een gedoogbaan of in Zuidwolde. (Staphorst zit nu dicht ivm winterstop)
Bij het Honda-park in Ulmen ofzo kun je gloof ik wel voor een dag crossen op een gehuurde motor.
Crosservaring is niet nodig, al is het echter wel raadzaam om op je motor even wat te oefenen op een bouwland of gedoogbaan ofzo om even "the feeling" te krijgen. Zolang je op de baan maar je lijnen aanhoudt, dan rijden de snelle rijders wel om je heen.
Leuk model, al vind ik de kleuren niet zo mooi meer :$Venlonaer schreef:Is van 1991Frenk schreef:foto ????Venlonaer schreef:Komt ook een andere uitlaat en demper op, demper vind ik lillek die er op zit.
http://bit.ly/V8BqYg" onclick="window.open(this.href);return false;
eindelijk 1tje gevondenVenlonaer schreef:Is van 1991Frenk schreef:foto ????Venlonaer schreef:Komt ook een andere uitlaat en demper op, demper vind ik lillek die er op zit.
http://bit.ly/V8BqYg" onclick="window.open(this.href);return false;
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Zit vast wel wat pit in, iig stukke meer dan mn 75 cc brommertjeFrenk schreef:
Leuk model, al vind ik de kleuren niet zo mooi meer :$
Ga je deze net zo opknappen als je rieju?![]()
En zit er een beetje pit in?
hehe jaDaan22 schreef: eindelijk 1tje gevonden
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
inderdaad , die 500cc cupsroyvi schreef:Drama bedoel je, blok liep altijd goed maar verder was er altijd wel wat mee.
![]()
Eerste crosser hè, niet slim gekocht. Ik vindt die opgeknapte pré90's wel supervet, vooral als er dan allemaal van dat speciale spul op zit. Of die oude factory bikes.