Maar dan praat ik wel over 4 of 5 jaar terug

Boete van 350 euroderbi crd schreef:Toendertijd kwam ik over de 100 op de roller. Toen was 200 de max +een voorwaardelijke boete. In mijn geval was deze 100.
Maar dan praat ik wel over 4 of 5 jaar terug
zoo dikke sjit gaat je maandloon, of een stuk..... ik reed 79, na correctie 73 en had 230 euro.jasperrr91 schreef:Boete van 350 euroderbi crd schreef:Toendertijd kwam ik over de 100 op de roller. Toen was 200 de max +een voorwaardelijke boete. In mijn geval was deze 100.
Maar dan praat ik wel over 4 of 5 jaar terug.
Naa op de rollerbank scheelt misschien nog. Dan heb je het niet zelf gereden.
Ik werd geklokt op 90 gemiddeld.
Ja is mijn maandloon bijna jaDick schreef:zoo dikke sjit gaat je maandloon, of een stuk..... ik reed 79, na correctie 73 en had 230 euro.jasperrr91 schreef:Boete van 350 euroderbi crd schreef:Toendertijd kwam ik over de 100 op de roller. Toen was 200 de max +een voorwaardelijke boete. In mijn geval was deze 100.
Maar dan praat ik wel over 4 of 5 jaar terug.
Naa op de rollerbank scheelt misschien nog. Dan heb je het niet zelf gereden.
Ik werd geklokt op 90 gemiddeld.
ik was ook net me papieren niet kwijt.
hij reed ook achter je toch
Pieke schreef: Ik hou van tieten
whahaha jij moet moskofiets worden joh, kun j j brommers tenminste goed financieren....J03P schreef:vingers crossed dat de rechter clementie heeft![]()
Jasper heeft een zware jeugd gehad, moest altijd z'n groenten eten en meteen erna naar bed. Hierdoor kreeg hij nooit de kans om Sesamstraat te kijken. Dit heeft een enorme impact gehad op kleine Jasper, ik vraag u daarom om Jasper slechts een milde straf te geven.
Koen Engelbertink in LuttenBoeki schreef:Bedankt voor de tip! Ik heb tijdje terug ergens een post van jou gelezen waarin je iemand een handelaar tipte, over wie had je het toen?royvi schreef:Je moet handelaren opbellen, en vragen om dempers en niet zeggen dat het voor je brommer is. Dan komen ze hopelijk met korte dempers (doma, Pro Circuit enz.) aanzetten en dan zeg je dat die neit meer onder de 94 db komen en daarop ding je af.Boeki schreef:Ik heb wel respect voor je, Krego, ben heel benieuwd hoe je het allemaal gaat aanpakken.![]()
Oja, op wat voor sites moet je kijken als je voor een redelijke prijs twee moto dempers wilt scoren, is er een site met schadecrossmotors ofzo, of gewooon MP en Ebay?
En houd marktplaats e.d. in de gaten.
Ik heb een yz125 orginele demper gekocht voor niks en laatst op MP stond er een precies dezelfde te koop. Ik dacht gelijk dubbele dempers, maar die was al verkocht.
Doma heeft inderdaad mooie subtiele dempertjes had ik al gezien, lijkt me wel wat.
Krego, ik snap het opzich wel, maar als je bijvoorbeeld de cilinder binnen hebt kan je hem toch wel weer open gooien, niet iedereen is zo betweterig als Royal Club en mtijn bijvoorbeeld..
450km/h, als je harder kan krijg je een toeter.Michael_E schreef:Wat is dan de maximale snelheid dat ze je brommer in beslag nemen?
Staat volgends mij in rollerbank topic! Ik geloof 3x boven de 90km/u (weet ik niet zeker moet je ff kijken!)the skullkid schreef:450km/h, als je harder kan krijg je een toeter.Michael_E schreef:Wat is dan de maximale snelheid dat ze je brommer in beslag nemen?
Damn man je hebt eght geluk gehad, maar goed dat je dan un goeje leatt brace had. Beter niet op die dingen bezuinigen idd. Kost wat maar dat red wel je leven. Heel veel Maar dan ook HEEEEEEL veel suc6 en hoop in het revalideren, en het zou tof zijn als je weer helemaal de ouwe bent weer kunt/wil crossen.jurjen27 schreef:Hallo,
Heb zoals sommige mensen misschien al gelezen hebben een ongeluk gehad met de Motorcross.
Ik heb zaterdag 14 mei een ongeluk gehad met de UMX in Markelo.
Heb de wedstrijd wel uitgereden. (met een gebroken nek dus..)
Hierbij heb ik mijn nek gebroken.6 van de 7 nekwervels zijn gebroken. ik heb heel erg veel geluk gehad, maar dit komt mede door mijn Leatt brace!
Ik heb de laatste dagen weer een beetje rechtop gezeten en gelopen, dit viel me zwaar tegen omdat je tog een paar dagen stil moet liggen, mijn conditie is helemaal weg.
Gelukkig ben ik weer thuis, ik heb net mijn helm nog gezien, wat een drama, 2 scheuren en helemaal bekrast. hij heeft wel zijn werk gedaan gelukkig.
Ik moet nu een hele tijd revalideren, nu eerst minimaal 6 weken met een brace/kraag als het daarna beter is afbouwen en dan een schuimkraag.
Al met al duurt de relatie minimaal 3 maand tot 1 jaar..
En dan komt de zware beslissing.. Stap ik er weer op of laat ik hem staan..
Ik heb nog genoeg tijd om er over naar te denken dus dat doe ik ook zeker, het jeukt me al wel weer..