J03P schreef:Paupeschoenen zijn de faggety bootschoentjes die gedragen worden door std wannabe mooiboys met geruite blousjes en riemen met grote gespen

J03P schreef:Paupeschoenen zijn de faggety bootschoentjes die gedragen worden door std wannabe mooiboys met geruite blousjes en riemen met grote gespen
Pieke schreef: Ik hou van tieten
J03P schreef:Begrijp me niet verkeerd,
ik veroordeel je niet als je van de mannenliefde bent hoor, moet jij zelf weten
Your messing with the wrong guy.J03P schreef:Begrijp me niet verkeerd,
5,5 en naaf is van schijf tot tandwiel 20cm.mtijn schreef:als er een soort pauper schoenen zijn, dan zijn dat ze wel..
En @oenoehoofd; die sxv achtervelg is toch 5 of 5,5? en met een moeilijk brede naaf?
teun4 schreef:Your messing with the wrong guyJ03P schreef:Begrijp me niet verkeerd,
Pieke schreef: Ik hou van tieten
haah 1e keer + 9 prestiges geboost xdrobbin schreef:
prestige 10 mw2 voor de 2e keer :p
Naja zijn er wel tussen gekomen, die daar liggen is wat er nog over was.--John-- schreef:Lucky dat die kogeltjes nergens tussen zijn gekomen![]()
Mijn aanwinst: helemaal dood na 60 km mountainbiken.
Mooi?teun4 schreef:Mooie steun heb je gemaakt om blokken in te hangen
Alleen die ophanging is beun. Had echter niks beters liggen, haal ik morgen ff ander staal voor.mtijn schreef:Mooi?teun4 schreef:Mooie steun heb je gemaakt om blokken in te hangen
Eerder beun
Haha, je zult ze dr al wel onder hebben liggen als ik het zo hoorn00n schreef:Alleen die ophanging is beun. Had echter niks beters liggen, haal ik morgen ff ander staal voor.mtijn schreef:Mooi?teun4 schreef:Mooie steun heb je gemaakt om blokken in te hangen
Eerder beun
Maar wil je nou wedden of niet?![]()
Wedden dat het wel gaat passen?n00n schreef:Voorwiel ga ik andere lagers halen morgen, dan is het kwestie van pasbussen.
Achterbrug heb ik al verbreed, morgen wordt asgat uitgefreest naar 25mm en dan is het wachten op me sxv as uit engeland.
En dan zelfde als voor, pasbussen op maat maken, klaar.