basDRD schreef:Greenkeeper op golfbaan,
Heeeeeeel veel grasmaaien dus maar ook onderhoud aan machines en al het andere nodige onderhoud
ballen rapen met de cushman, lekker crossen heerlijk
Ik werk als operator bij een bedrijf dat modelbouw brandsof afvult oa. Tornado quality products en andere merken.
heb zelf dus ook wat nitromethaan tot mn beschikking:D
derbi-0172 schreef:Ik ben pizza bezorger, uurloon valt beetje tegen maar met de fooi die krijgt komt dat wel weer goed.
Veder wel erg relaxt baantje altijd wel gezellig alleen in de winter is het even wat minder
Met 'n brommertje wat rondcrossen en betaald krijgen? Kon ik dat maar
Jij kan het toch ook?
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Natte bougie schreef:Ik werk als operator bij een bedrijf dat modelbouw brandsof afvult oa. Tornado quality products en andere merken.
derbi-0172 schreef:Ik ben pizza bezorger, uurloon valt beetje tegen maar met de fooi die krijgt komt dat wel weer goed.
Veder wel erg relaxt baantje altijd wel gezellig alleen in de winter is het even wat minder
Met 'n brommertje wat rondcrossen en betaald krijgen? Kon ik dat maar
Natte bougie schreef:Ik werk als operator bij een bedrijf dat modelbouw brandsof afvult oa. Tornado quality products en andere merken.
Nitro Fuel + Derbi =
haha, heb ook wel wat van die brandstof thuis staan. wel is geprobeert bij een puch. liep veeel harder dan normaal
voor even
haha:p ik ga t binnenkort eens proberen met wat vrienden maar ben eerst even aan t denken aan de hoeveelheid. k denk dat k t het beste op de luchtfilter kan laten druppelen of met n bijna lege tank kan doen. iemand n idee? k wil t namelijk niet in de volle tank doen.
Nitro Fuel + Derbi =
correctie Nitro Fuel + Derbi = kijharde vastloper en je blok naar de klote
maar wel even
Ik ben 3 dagen in de week Junior-Verkoper bij Auto Versteeg Buurman in Woudenberg, Peugeot dealer. Mensen aanspreken, helpen, offerte's maken, klanten bellen, Showroom verzorgen en als het ff kan auto's verkopen!.