Je Domste Sleutelmoment
- hendry_94
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1719
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
Re: Je Domste Sleutelmoment
nee dat is niet best dom dan ben je gewoon een kneus, sorry maar dat is echt superdom....

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Idd is jou zuiger van peperkoek ofzoXtreme sm schreef:nee... als je een goede zuiger hebt niet. kreeg jij er met je nagel een kras in dan??mitkrov13 schreef:kun je wel stellen ja..
heb net ff naar mijn zuiger gekeken via de uitlaatpoort. zitten putjes in en wat krassen en 1 hele diepe kras.
is het normaal dat je met je nagel een krasje kunt maken in je zuiger??

Failojeepuss schreef:Koppelingsplaten van een derbi met pro cilinder vervangen, denk nog even snel een rondje rijden maar ik moest tanken.
Woon 100 m van een tankstation dus olie klaar gezet om te mengen, wat denk je...
Rij na het tanken gewoon een lange polderweg in dat duurde maar 60 seconden, cilinder zo vast als een huis.
toch best wel zuur
- Xtreme sm
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda Xtreme sm 2006
jaaah zo vergeet je wel is wat hea....ojeepuss schreef:Koppelingsplaten van een derbi met pro cilinder vervangen, denk nog even snel een rondje rijden maar ik moest tanken.
Woon 100 m van een tankstation dus olie klaar gezet om te mengen, wat denk je...
Rij na het tanken gewoon een lange polderweg in dat duurde maar 60 seconden, cilinder zo vast als een huis.
toch best wel zuur

- Emiel
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 70SM
Als het toch maar 100m is waarom liep je niet gewoon even met een jerrycan heen? dikke fail.ojeepuss schreef:Koppelingsplaten van een derbi met pro cilinder vervangen, denk nog even snel een rondje rijden maar ik moest tanken.
toch best wel zuur
One percenter. Emiel's Derbi SM Xtreme
- Xtreme sm
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda Xtreme sm 2006
mwoah dat begrijp k wl; ben zelf ok te lam om te lopen/fietsen 

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme '06
bij nen booster: extra grote veer kope -> te hoog dat het slangetje van de carb eraf springt naja oke halve liter naft kwijt eer dat je het door hebt dan even naar de brommerboer powerfilter kopen omdat de ori in de weg zat voor die veer
naje 10km op10km af + nog gaan eten +10 km cilinder dus egt pokke warm naja terug veer eronder en dan zien dat het slangetje er weer is afgesprongen en er naft of de cil loppt direct afknijpen en gelukkig niet in de fik geschtoen
even bij een maat langer slangetje gaan halen en je raad het al weeral naft op de cil ....
peugt 103: blok eronder uit willen halen en ja 1 van de laatste bouten er nog rap uitdrajen en dan een heel motorblok op je handen krijgen (pijnlijk)
peugot 103: aan het stuur liggen kloten (losgedraait) even gaan toeren inde straat (stuur nog los) ja dan in de bocht stond men stuur zo _ in plaats van | dus net niet op men bek gegaan
booster: van een vriend eens mij rijden en dan de rechter hendel inknijpen (koppeling derbi) maarja niet bij naagedacht dat ik niet meer moest schakelen dusja die kerel achterop werd zot
booster: een bout te hard vast draaien door dat je zo een draai kop gebruikt om meer druk te kunnen zetten
camino: (ik was toen nog maar 12-13 dus niet lachen) gaten in de uitlaat booren met een boormachine en een stuk van de uitlaat zgen omdat ik dacht dat hij dan rapper ging :p
booster: cilinder monteren en dan de verpakking pakken en zien dat daar een zuiger in ligt en dat de oude naast je scoot ligt (gelukkig niet gestar)
booster: een half uur liggen kikken en doen en dan kappen en zadel eraf en dan zie je pas dat de nafttank nog in het beunhok licht :sssss egt dom
naje 10km op10km af + nog gaan eten +10 km cilinder dus egt pokke warm naja terug veer eronder en dan zien dat het slangetje er weer is afgesprongen en er naft of de cil loppt direct afknijpen en gelukkig niet in de fik geschtoen
even bij een maat langer slangetje gaan halen en je raad het al weeral naft op de cil ....
peugt 103: blok eronder uit willen halen en ja 1 van de laatste bouten er nog rap uitdrajen en dan een heel motorblok op je handen krijgen (pijnlijk)
peugot 103: aan het stuur liggen kloten (losgedraait) even gaan toeren inde straat (stuur nog los) ja dan in de bocht stond men stuur zo _ in plaats van | dus net niet op men bek gegaan
booster: van een vriend eens mij rijden en dan de rechter hendel inknijpen (koppeling derbi) maarja niet bij naagedacht dat ik niet meer moest schakelen dusja die kerel achterop werd zot
booster: een bout te hard vast draaien door dat je zo een draai kop gebruikt om meer druk te kunnen zetten
camino: (ik was toen nog maar 12-13 dus niet lachen) gaten in de uitlaat booren met een boormachine en een stuk van de uitlaat zgen omdat ik dacht dat hij dan rapper ging :p
booster: cilinder monteren en dan de verpakking pakken en zien dat daar een zuiger in ligt en dat de oude naast je scoot ligt (gelukkig niet gestar)
booster: een half uur liggen kikken en doen en dan kappen en zadel eraf en dan zie je pas dat de nafttank nog in het beunhok licht :sssss egt dom
proud owner derbi!
- hendry_94
- Pro tuner
wat is in godsnaam naft????
benzine ofzo...
en benzine vliegt niet zomaar in de brand als het op de cilinder loopt....
ook niet als dat ding warm is..
benzine ofzo...
Live To Ride, Ride To Live!!
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD #85 2009 mhr80 team
Ja naft is benzinesendapower schreef:wat is in godsnaam naft????
benzine ofzo...

-
- Schakelrijder
naft dat is belgish voor benzine en wees gerust al je wat naft over een cilinder die gloeiend heet staat kapt kan dat wel eens fikken (luchtgekoelt he)
proud owner derbi!
-
- Pro tuner
Fikken=branden voor de nederlanders ;pproud_owner_derbi!!! schreef:naft dat is belgish voor benzine en wees gerust al je wat naft over een cilinder die gloeiend heet staat kapt kan dat wel eens fikken (luchtgekoelt he)
En als ik van jou was zou ik een beetje verstaanbaarder typen..

Tenslotte zit je op een forum vol nederlanders en kennen die onze belgische woorden niet zo goed

Niet slecht bedoelt eh ;p
-
- Schakelrijder
oke hier is er nog een
eergisteren bomvol getankt tot het randje met jerry kan dan zet ik de dop van men derbi op de jerrykan ik sluit mijn tankkapje (zonder dorp) ik start en merk nog niets tot ik van men oprit rij (kasseien) en al de naft= benzine klotste eruit
eergisteren bomvol getankt tot het randje met jerry kan dan zet ik de dop van men derbi op de jerrykan ik sluit mijn tankkapje (zonder dorp) ik start en merk nog niets tot ik van men oprit rij (kasseien) en al de naft= benzine klotste eruit
proud owner derbi!
-
- Pro tuner
een vriend van mij had bij het tanken de dop bij het tankstation laten liggen, toen die weer moest tanken zag die dat ie zen dop kwijt, was.. 3 a 4 dagen later. En ze hadden hem nog steeds liggen bij het tankstation.

Ander vtw opzetten, ketting spannen maar de achteras niet vastzetten 

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
zo ben ik ooit is mijn achterasmoer kwijt gespeeld. Kwam op school aan en zag ineens dat de moer van m'n achteras verdwenen was 
Ook het tank-incident is meegemaakt, maar toen lag de benzinedop er niet meer

Ook het tank-incident is meegemaakt, maar toen lag de benzinedop er niet meer

chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
- hendry_94
- Pro tuner
haha die dop heb ik nooit problemen mee
ik gooi hem altijd zo vol dat ik altijd kijk of het niet onder die dop uit komt zijken
anders loopt het allemaal langs me frame
ik gooi hem altijd zo vol dat ik altijd kijk of het niet onder die dop uit komt zijken

anders loopt het allemaal langs me frame

-
- Schakelrijder
deze is egt nog wel dom
andere twv willen zetten alles perfect gedaan maar dn ik start enja geen probleem ik wil vertrekken maarja ketting vergeten opleggen
andere twv willen zetten alles perfect gedaan maar dn ik start enja geen probleem ik wil vertrekken maarja ketting vergeten opleggen
proud owner derbi!
- hendry_94
- Pro tuner
ik weet dat je uit belgie komt (teminste dat las ik)
maar kun je toch echt ffe kijken hoe je typt
soms staan alle woorden door elkaar en moet je eerst puzzelen om de zin te snappen....
soms staan alle woorden door elkaar en moet je eerst puzzelen om de zin te snappen....
-
- Pro tuner
Heb ik ook al gezegt maar het haalde niets uitsendapower schreef:ik weet dat je uit belgie komt (teminste dat las ik)

-
- Pro tuner
zal wel een belgische turk zijn;)