Ohnee wacht..

JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Verkoop-sites elk uur in de gaten houden.Daan22 schreef:iemand een transponder liggen die hij niet meer gebruikt?
had er 1 , dan nog op 5 minuten van mijn achterdeur , maar was al voor mijn neus wegroyvi schreef:Verkoop-sites elk uur in de gaten houden.Daan22 schreef:iemand een transponder liggen die hij niet meer gebruikt?Als er eenmaal een gebruikte opstaat dan is hij zo weg.
Club acht selectie. Voornamen heb ik niks aan, daar doen wij pas aan als je samen een klasserende wedstrijd wint of genaaid hebt en geen van beide heb ik met je broer gedaan. Van welk jaar is ie dan?buschpresident schreef:Steven heet ie...maar je doet zeker competitie/wedstrijd, iig dat je niet mag drinken en vet eten enzo?
edit, zoja, dan zit je vast bij ene willem?
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
:') Zie m vrijdag weer zal is vragen. met jaar bedoel je wat?blackidentity schreef:Club acht selectie. Voornamen heb ik niks aan, daar doen wij pas aan als je samen een klasserende wedstrijd wint of genaaid hebt en geen van beide heb ik met je broer gedaan. Van welk jaar is ie dan?buschpresident schreef:Steven heet ie...maar je doet zeker competitie/wedstrijd, iig dat je niet mag drinken en vet eten enzo?
Niet geschoten is altijd mis....Cooltruck schreef:Hoe zit het als er een verkeerde naam op de boete staat? Staat ipv "Marskamp" "Maaskamp"
Mijn pa wil nu een brief sturen naar overheid, dat die persoon niet bekent is bij ons, maar heeft dit kans van slagen ?
Hopelijk wel natuurlijk
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Je weet de achternaam van je broer wel neem ik aan?buschpresident schreef::') Zie m vrijdag weer zal is vragen. met jaar bedoel je wat?blackidentity schreef:Club acht selectie. Voornamen heb ik niks aan, daar doen wij pas aan als je samen een klasserende wedstrijd wint of genaaid hebt en geen van beide heb ik met je broer gedaan. Van welk jaar is ie dan?buschpresident schreef:Steven heet ie...maar je doet zeker competitie/wedstrijd, iig dat je niet mag drinken en vet eten enzo?
Doe gewoon een foto van Floris op ware grootte.Pieke schreef:Jazeker. Stuur je Daan een PB of er een nieuw topic mag komen voor een herfst/winter foto?
Bief CJIB dus op de afschrijving of hoe je dat noemt (onderaan die briefRallyking schreef:op je gele papiertje of op de brief van het CJIB?