ArnaudN schreef:Mannen, ik geef jullie 1 goede raad: KOM FEESTEN IN DE OVERPOORT (GENT) !!

ArnaudN schreef:Mannen, ik geef jullie 1 goede raad: KOM FEESTEN IN DE OVERPOORT (GENT) !!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Hoe wil jij die Gopro's gaan verkopen als ze in een echte winkel goedkoper zijn? En dan heb je bij jou ook nog eens geen idee waar ze vandaan komen.ral4life schreef:Ik heb mijn verkoop topic van de go pro verandert hij staat onder overige.
De prijs staat er bij.
(geen haat reactie's van daar is die goedkoper blabla ofzo heb ik niks aan)
Ze zijn ook niet gestolen omgeploegd of dat soort dingen
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Hoezo zijn ze in en echte winkel goedkoper?Rallyking schreef:Hoe wil jij die Gopro's gaan verkopen als ze in een echte winkel goedkoper zijn? En dan heb je bij jou ook nog eens geen idee waar ze vandaan komen.ral4life schreef:Ik heb mijn verkoop topic van de go pro verandert hij staat onder overige.
De prijs staat er bij.
je hoeft toch geen spiegel je brommer is van bouwjaar 2003?jony schreef:Ja zit ik nu ook aan te denken, maar dom van mezelf want op de heenweg zag ik hem bij de benzine pomp staan.Maar ik denk dat ik er toch zoon klein spiegeltje onder hang, zien er zo slecht nog niet uit.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Dat is geen hoezo, dat zijn ze. Zoek maar op.ral4life schreef:Hoezo zijn ze in en echte winkel goedkoper?Rallyking schreef:Hoe wil jij die Gopro's gaan verkopen als ze in een echte winkel goedkoper zijn? En dan heb je bij jou ook nog eens geen idee waar ze vandaan komen.ral4life schreef:Ik heb mijn verkoop topic van de go pro verandert hij staat onder overige.
De prijs staat er bij.
En je krijgt er gewoon en bonnetje bij.
Dennis, heb je nog kans gehad om foto's te schieten?Dennis H schreef:die is gejat![]()
hij heeft nu evo limited
Dat is geen hoezo, dat zijn ze. Zoek maar op.
Hoezo zijn ze in en echte winkel goedkoper?
En je krijgt er gewoon en bonnetje bij.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
bij mij krijg je ook garantiejesper95 schreef:goedkoper met garantie
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Rallyking schreef:HIer heb ik de mijne vandaan: http://www.v-nix.nl/gopro-hd-hero2-prof ... otorsports" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon een goede en betrouwbare winkel.