Ontopic.
Dit heb ik vorig jaar gehadroyvi schreef:Me broertje z'n nieuwe adidas verbrand aan de uitlaat van mijn brommer toen hij achterop zat
Gewoon gekeken op joure? Wat was daar te doen dan?n00n schreef:Volle pens van de shoarmahoer, koppijn van wedstrijddag @ Joure, motorcross, en te weinig vocht.
Ach, was mooi dagje!
Ben je hem nog steeds kwijt dan?--John-- schreef:Vandaag 1 jaar geleden dat ik mn rijbewijs kwijtraakte
DMX, kameraad ondersteunen met motor en race en veder gewoon kijken.derbi crd schreef:Gewoon gekeken op joure? Wat was daar te doen dan?n00n schreef:Volle pens van de shoarmahoer, koppijn van wedstrijddag @ Joure, motorcross, en te weinig vocht.
Ach, was mooi dagje!
Lol, nee dat zou eruit zien als dat was.jasperrr91 schreef:Ben je hem nog steeds kwijt dan?--John-- schreef:Vandaag 1 jaar geleden dat ik mn rijbewijs kwijtraakte
Lijkt me logisch dat je remblokken het eraf schuren... Toppunt van evolutie m'n reet jasendapower schreef:nee gewoon de verf van de gamma dupli color
maar het bladerde bij het remmende deel er af
net dat het er af schraapte maar echt gewoon verbrand
prik die ver eruit met 'n boortje of weet ik veel wat. Moet je je hele schijf toch niet voor herdoen...sendapower schreef:nee tuurlijk weet ik dat het er af gaat
ik had alleen zo hard en lang geremd dat het gewoon begon te smelten
dus in de ventilatie gaten allemaal gesmolten verf dat was uitgehard....
maarja een les voor de volgende keer