Goed gehoopt.Joram schreef:Hoop jeJasper schreef:Laatste motorles gehad![]()
:
Motorrijbewijs gehaald dus

Goed gehoopt.Joram schreef:Hoop jeJasper schreef:Laatste motorles gehad![]()
:
Net je motorrijbewijs gehaald en je begint weer een brommer project?Jasper schreef:Goed gehoopt.Joram schreef:Hoop jeJasper schreef:Laatste motorles gehad![]()
:
Motorrijbewijs gehaald dus
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Project waar ik uiteindelijk geld op ga verdienenRallyking schreef:*Je bent nog steeds bezig met brommers dan
Pas maar op voor de fruitvriendjes daarFrenk schreef:Gister vakantie geboekt, we gaan dit jaar weer naar sunny!
spijker95 schreef:Heerlijk strak
ik ga naar cherso, schijnt veel petjesvolk rond te lopenFrenk schreef:Gister vakantie geboekt, we gaan dit jaar weer naar sunny!
vorig jaar hebben we daar niks geen last van gehad haha, wel van die hoertjes die je zakken rollenJoram schreef:Pas maar op voor de fruitvriendjes daarFrenk schreef:Gister vakantie geboekt, we gaan dit jaar weer naar sunny!
Beter ga je dan ff snel boeken, vanaf nu beginnen de prijzen flink te stijgen ongeveerroyvi schreef:Ja mooi kut is dat zo laat.
Ik ben in September naar Kos(Gr) geweest. Leuk eilandje! Veel Scandinavische (royvi schreef:Wij moeten nog boeken, zijn weer heerlijk laat. Ook nog geen idee waarheen, en of het gelijk naar onze examens is of niet. Wordt een ramp dat boeken.
25 januari gaan we met de groep er even goed voor zitten. Ik baal d'r ook wel een beetje van dat we weer zo laat zijn.Frenk schreef:Beter ga je dan ff snel boeken, vanaf nu beginnen de prijzen flink te stijgen ongeveerroyvi schreef:Ja mooi kut is dat zo laat.
Makes senseJasper schreef:Project waar ik uiteindelijk geld op ga verdienenRallyking schreef:*Je bent nog steeds bezig met brommers dan.
Wij zijn ze op de 1e dag al tegengekomen, en 2 dagen later alweer. We hebben toen moeten rennen voor ons leven, geschuild in zo'n winkeltje en die hebben ons met een taxi weg kunnen krijgen.Frenk schreef:vorig jaar hebben we daar niks geen last van gehad haha, wel van die hoertjes die je zakken rollenJoram schreef:Pas maar op voor de fruitvriendjes daarFrenk schreef:Gister vakantie geboekt, we gaan dit jaar weer naar sunny!![]()
Dit jaar zitten we gelukkig dichter bij het uitgaan en gaan we 3 daagies langer!![]()
Voor hetzelfde geld als vorig jaar, vorig jaar waren wij ook zo laat royvi haha
spijker95 schreef:Heerlijk strak