en in de buurt staat een yamaha met fabrieksblok

beste blokjes dat er zijn

maakt mij eigenlijk niet uit welk merk , het is de piloot die het moet doen

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
als je in een bond gaat crossen dan betaal je jaarabonnement en anders betaal je per keer je gaat crossen je dagpasjeVenlonaer schreef:Hoeveel ben je daaraan kwijt maandelijks?
Als motorrbw en een 6 serie projectje niks wordt wil ik als hobby motorcrossen.
Erg weinig. Onno en Mikey komen hier zo goed als niet meer, Supermotardrijder84 heel af en toe.Han schreef:hallow,
zijn er nog veel leden actief van 'vroeger'?
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Wat doe je moeilijk gozer, ga naar een reklamebureautje of drukkerij en laat een paar van die shirts drukken.D-Evo schreef:Op mijn nieuwe stageplek willen ze niet dat je in overal loopt maar gewoon zwarte kleding draagt.
Nu heb ik al 2 goede zwarte broeken met vakjes aan de zijkant.
Maar nu zoek ik nog 2 mooie zwarte shirts iets met motors.
Ik had al gekeken naar shirts met akrapovic erop alleen die moet ik bestellen helemaal vanuit amerika.
Deze zullen er dus nooit op tijd zijn omdat mijn stage al begint over 2 weken.
Mijn vraag aaan jullie dus, weten jullie een site waarop ik motor werkkleding kan vinden.
Bij voorkeur akrapovic.
Gegroet.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
Waarom überhaupt t-shirtjes van Akropovic?derbi crd schreef:Wat doe je moeilijk gozer, ga naar een reklamebureautje of drukkerij en laat een paar van die shirts drukken.D-Evo schreef:Op mijn nieuwe stageplek willen ze niet dat je in overal loopt maar gewoon zwarte kleding draagt.
Nu heb ik al 2 goede zwarte broeken met vakjes aan de zijkant.
Maar nu zoek ik nog 2 mooie zwarte shirts iets met motors.
Ik had al gekeken naar shirts met akrapovic erop alleen die moet ik bestellen helemaal vanuit amerika.
Deze zullen er dus nooit op tijd zijn omdat mijn stage al begint over 2 weken.
Mijn vraag aaan jullie dus, weten jullie een site waarop ik motor werkkleding kan vinden.
Bij voorkeur akrapovic.
Gegroet.
10e per shirt en je bent klaar