Dat is nou net het punt dat ze dan willen maken, ongeoorloofd gedrag en geen controle over de motorfietsDaan22 schreef:zeg gewoon dat je de gas niet onder controle hebt

Dat is nou net het punt dat ze dan willen maken, ongeoorloofd gedrag en geen controle over de motorfietsDaan22 schreef:zeg gewoon dat je de gas niet onder controle hebt
Niks, beetje extra benzine omdat je ff een stukje harder moet rijden als normaal.Rallyking schreef:Wat kost zonder kenteken dan?
Ja maar als er geen ander verkeer is, breng je toch niemand in gevaar. Op je eigen na, maar dat is je eigen risisco.jeroenvs schreef:Ligt aan de agent, officieel is een wheelie een artikel 5je. Dus een rede om je pasje af te pakken
Maak ze dat maar wijs, geld is geld denkt de staatJasper schreef:Ja maar als er geen ander verkeer is, breng je toch niemand in gevaar. Op je eigen na, maar dat is je eigen risisco.jeroenvs schreef:Ligt aan de agent, officieel is een wheelie een artikel 5je. Dus een rede om je pasje af te pakken
Neuh, met een wheelie kan je best zware ongelukken maken /ervaringDaan22 schreef:regel dat je geen wheelie mag maken is net zo stom als de regel dat je niet zonder je handen mag rijden met de fiets
hangt ervan af wie , wanneer en waar je hem maaktRuben schreef:Neuh, met een wheelie kan je best zware ongelukken maken /ervaringDaan22 schreef:regel dat je geen wheelie mag maken is net zo stom als de regel dat je niet zonder je handen mag rijden met de fiets
Dus de auto betaald de boete neem ik aan?Cooltruck schreef:lol weer een boete binnen, is 2de al in 1 week tijd -.- weer te snel met de auto (ligt neit aan mij, auto teller geeft 5 km/h te weinig aan kwam ik gister achter) dus als ik 50 rijd rij ik in het echt 55 -.-
En boete van brommer ook binnen, dus daar gaat weer 200 euro -.-
bijdehandFrenk schreef:Dus de auto betaald de boete neem ik aan?Cooltruck schreef:lol weer een boete binnen, is 2de al in 1 week tijd -.- weer te snel met de auto (ligt neit aan mij, auto teller geeft 5 km/h te weinig aan kwam ik gister achter) dus als ik 50 rijd rij ik in het echt 55 -.-
En boete van brommer ook binnen, dus daar gaat weer 200 euro -.-