zoals deze bedoel jederbi-0172 schreef:Bridgestone stickers op je achterbrug staat ook nice

zoals deze bedoel jederbi-0172 schreef:Bridgestone stickers op je achterbrug staat ook nice
komt omdat voorgaande shops me niks leken, die laatste van robin is echtstijnnerd schreef:ik ben wel degene die niets shopt, maar wordt niemand naar van al die shops van die daan. elke keer hetzelfde, echt dat iemand dat nog doet. hij maakt toch niets waar!
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
bedankt ik had het even grof geselecteerd met toverstok en had geen tijd om het te repareren omdat ik naar school moest.robbin schreef:laat mij dat velglint repareren ;p
okeoke succes:Dracingfreak schreef:komt omdat voorgaande shops me niks leken, die laatste van robin is echtstijnnerd schreef:ik ben wel degene die niets shopt, maar wordt niemand naar van al die shops van die daan. elke keer hetzelfde, echt dat iemand dat nog doet. hij maakt toch niets waar!en ga er werk van maken
blauw/grijze rockstar sterren?robbin schreef:wil ik wel maar je gaat dat verneuken, met die rockstar er bij krijg je de meest foute kleuren combinatie want dan komt er geel bij het blauw grijs rood en zwart dat kan echt niet.
kword al bang van je idee serie
hoezo? , heb zo al stickers gezienBoeki schreef:Blauwe Rockstar sterren??? Ben je gek geworden ofzo.
waar rijd die ergens rond? heb die geloof ik wel is zien rijdenDerbiEvo '10 schreef:
beetje zulke sterren voor de radkappen?
misschien kun je hier iets uithalen zo rijd mijn broer rond.