Het Ongelukken Topic
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing
Re: Het Ongelukken Topic
een advocaat erop gezet. Maar ze gaven al vrij snel toe dat ze fout zaten. Aangezien ze gewoon een bordje of iemand bij die kabel hadden moeten neerzetten. En de tegenpartij was erg meegaand en zijn meerdere keren bij me langs gekomen
- Sander
- Moderator
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
- Gallery: Derbi DRD Pro Bidalot 80
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7000 - Locatie: Vught
- Contacteer:
Zo dan ben je echt goed behandelt!hugoovergaag123 schreef:een advocaat erop gezet. Maar ze gaven al vrij snel toe dat ze fout zaten. Aangezien ze gewoon een bordje of iemand bij die kabel hadden moeten neerzetten. En de tegenpartij was erg meegaand en zijn meerdere keren bij me langs gekomen

Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
hugo, jou verwondingen lijken wel heel veel op de mijne, met mijn ongeluk had ik mijn linkse duim gebroken en een botje in mijn rechtse pols. na 6 weken was mijn duim genezen, mijn rechtse pols zagen ze pas na 3 maanden en toen 8 weken gips bleek het ook niet goed te zijn, kreeg ik ook een operatie en zit er nu na zon 7 maanden nog steeds mee in het gips. me linkse duim had ik 2 pinnen in zitten en die wilden ze met plaatselijke verdoving er ook op de gipskamer uit halen wat niet lukte en de verdoving werkte bij mij niet ook niet na 8 spuiten. toen hebben ze nog onder volledige narcose eruit moeten halen. ook had ik een vleeswond op me linkse knie en een schaafwond op me rechtse knie haha
- Reinder
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
7 MAANDEN in het gips? Godnondenju, ik zal er niet aan moeten denken.. Ik heb gelukkig nog nooit een ongeluk gehad! Lijkt mij niet zo'n leuke ervaring :$
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
nja nu zon 4 maanden in het gips eerste 3 maanden gewoon rondgelopen en in het ziekenhuis maar volhouden dat het gekneusd is, mja nu nog zon 2 weken en dan krijg ik weer nieuwe voor 6 weken en als het dan niet goed is gaan ze weer opereren en begin ik weer opnieuw 

-
- Schakelrijder
zoo kerel, das ook niet wat jij gehad hebt! maar jij kreeg dus wel een verdoving bij het verwijderen van de pinnen? bij mij gewoon helemaal zonder, moet zeggen dat het geen pretje was maarja.. Het is echt naar de klote om met 2 armen in het gips te zitten voor 2 maanden:O
hoe was jij dan onderuit gegaan? en nog wat vergoed gekregen?
hoe was jij dan onderuit gegaan? en nog wat vergoed gekregen?
ja snap ik ik zat gelukkig eerst met links in het gips en die was gelukkig genezen voor ik met rechts er in ging.
ja met die pinnen kreeg ik verdoving plaatselijk maar die werkte niet dus ik voelde alles, dus steeds deden ze nog een spuit uiteindelijk na 8 spuiten hebben ze het maar gehecht want ze hebben dus driekwartier erin aan het vroeten enzo geweest en moest ik terug komen voor een operatie onder volledige narcose. ik was met ongeveer 85/90 door rood gereden op een auto duidelijk mijn fout dus heb niets vergoed gekregen.
ja met die pinnen kreeg ik verdoving plaatselijk maar die werkte niet dus ik voelde alles, dus steeds deden ze nog een spuit uiteindelijk na 8 spuiten hebben ze het maar gehecht want ze hebben dus driekwartier erin aan het vroeten enzo geweest en moest ik terug komen voor een operatie onder volledige narcose. ik was met ongeveer 85/90 door rood gereden op een auto duidelijk mijn fout dus heb niets vergoed gekregen.
-
- Schakelrijder
gozer, maar dat is ook wel godverteringtyfus gestoord om met 90 door rood te rijden.... oke ik rijd ook wel eens door rood alleen dat is dan hooguit met 30 kmph 
waarom reed je door rood? opzettelijk?:D

waarom reed je door rood? opzettelijk?:D
ja ik reed al te hard en was te laat om nog te remmen en ja toen reed ik maar door op goede hoop, was niet zo slim nee :p
-
- Schakelrijder
volgende keer maar remmen dan:P
- hendry_94
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1719
haha licht er aan
ik heb wel eens gehad met een fiets... dat ik te laat een auto zag
dus ik vol in de remmen.. had beter gewoon door kunnen fietsen dan had hij mij niet geraakt...
gelukkig niks ernstigs..
dus ligt gewoon aan de situatie

ik heb wel eens gehad met een fiets... dat ik te laat een auto zag
dus ik vol in de remmen.. had beter gewoon door kunnen fietsen dan had hij mij niet geraakt...
gelukkig niks ernstigs..
dus ligt gewoon aan de situatie

Live To Ride, Ride To Live!!
- robbin
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi drd pro
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9 ... 674#p56674
ik heb met de voorjaarsvakantie me hiel en 4 stukken gebroken en kan nu nog steeds niet lopen zonder krukken ..
echt zo kut en zonde van je tijd..
echt zo kut en zonde van je tijd..

Gister een bijna ongeluk doordat een scooterbaasje haaientanden negeerde. Had hem alsnog bijna een flinke tik gegeven omdat me hele achterkant naar links vloog van keihard de rem in duwen, dus maar weer gas erop zodat hij hem weer rechttrok.
Ging echt nét goed. Volgens mij had hij niet eens door dat hij fout was laat staan dat hij de haaientanden gezien had.
Stak ook de weg over zonder te kijken, mafkees...
Als ik te hard rij maar hij negeert haaientanden, dan is hij alsnog fout toch? Gewoon om het echt zeker te weten, stel dat het ooit nog eens gebeurd
Ging echt nét goed. Volgens mij had hij niet eens door dat hij fout was laat staan dat hij de haaientanden gezien had.
Als ik te hard rij maar hij negeert haaientanden, dan is hij alsnog fout toch? Gewoon om het echt zeker te weten, stel dat het ooit nog eens gebeurd
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
- royvi
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Ligt eraan hoeveel je te hard ging, als het echt overdreven hard is dan is het duidelijk te bewijzen dat jij te hard ging. Klein beetje is toch niet te bewijzenteun4 schreef:Gister een bijna ongeluk doordat een scooterbaasje haaientanden negeerde. Had hem alsnog bijna een flinke tik gegeven omdat me hele achterkant naar links vloog van keihard de rem in duwen, dus maar weer gas erop zodat hij hem weer rechttrok.

Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja dik 80 denk ik, volle toeren.
Maar hij negeert toch die haaientanden?
Ik dacht dat je dan ook kunt zeggen dat ik niet verzekerd ben, omdat hij harder als 45 loopt en dus in principe een motorfiets is.
Maar hij veroorzaakt het ongeluk
Ik dacht dat je dan ook kunt zeggen dat ik niet verzekerd ben, omdat hij harder als 45 loopt en dus in principe een motorfiets is.
a'j bange leeft goa'j bange dood
- hendry_94
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1719
als je dat verteld van die verzekering kun je het ook wel schudden dacht ik....teun4 schreef:Ja dik 80 denk ik, volle toeren.
Live To Ride, Ride To Live!!
- Reinder
- Tuner
Gewoon beweren dat je net ietsjes te hard reed, maar 80 kan je beter niet zeggen 
Gister wou ik een bocht verdomd schuin maken, lukte behoorlijk, alleen stond er in de weg waar ik op richten heel tactisch een auto geparkeerd achter een vrachtwagen, dus die kon ik niet zien. (vrouw stond even een babbeltje te houden..), dus ik vol op de rem, gelukkig net niet aangetikt, maar die vrouwen waren wel grappig aan 't kijken
Mijn fout trouwens, onoverzichtelijke situatie en ik ga er met me stomme kop een bochtje met 50 km/h proberen te nemen, zo'n kruispunt in een rustige woonwijk...

Gister wou ik een bocht verdomd schuin maken, lukte behoorlijk, alleen stond er in de weg waar ik op richten heel tactisch een auto geparkeerd achter een vrachtwagen, dus die kon ik niet zien. (vrouw stond even een babbeltje te houden..), dus ik vol op de rem, gelukkig net niet aangetikt, maar die vrouwen waren wel grappig aan 't kijken

Mijn fout trouwens, onoverzichtelijke situatie en ik ga er met me stomme kop een bochtje met 50 km/h proberen te nemen, zo'n kruispunt in een rustige woonwijk...
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
- J03P
- Moderator
- Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra - Locatie: ^--Up there
Ik reed met een meeting mee, reed voorop met 95-100kmh, en we kwamen bij een T-splitsing. Ik remde wat laat, dus ik kneep m'n remhendel flink in. Plotseling brak m'n hele remhendel af, ik had nog 1-2cm over. Omdat ik 90kmh reed vond ik het niet verstandig om vol de achterrem in te trappen. Ik tapte hem dus steeds om toch wat snelheid te verminderen. Op de splitsing kwamen 3 auto's van links en 2 van rechts.
Ik reed met 85-90 vol over die splitsing, alle auto's in de ankers en er ontstonden allemaal bijna-botsingen tussen die auto's. ik miste er 2 op een haar na. Toen ik in de berm reed heb ik toch maar vol de achterrem ingetrapt om niet de sloot in te rijden. Ik ging vol op m'n smoel en gleed nog iets van 10 meter door tegen een boom aan.
Opgestaan,stond te trillen op m'n benen dus ik viel een paar keer om, en brommer rechtgezet. Automobilisten schreeuwden en ik probeerde het uit te leggen. Uiteindelijk de groep erbij en alles gesust.
Schade brommer: kapschade,kapotte hevel, spiegel kapot.
Schade aan mezelf: broek kapot, jas kapot, helm kapot, schaafwonden en 2 gekneusde ribben.
Voelde het pas toen ik weer thuis was...
Ik reed met 85-90 vol over die splitsing, alle auto's in de ankers en er ontstonden allemaal bijna-botsingen tussen die auto's. ik miste er 2 op een haar na. Toen ik in de berm reed heb ik toch maar vol de achterrem ingetrapt om niet de sloot in te rijden. Ik ging vol op m'n smoel en gleed nog iets van 10 meter door tegen een boom aan.
Opgestaan,stond te trillen op m'n benen dus ik viel een paar keer om, en brommer rechtgezet. Automobilisten schreeuwden en ik probeerde het uit te leggen. Uiteindelijk de groep erbij en alles gesust.
Schade brommer: kapschade,kapotte hevel, spiegel kapot.
Schade aan mezelf: broek kapot, jas kapot, helm kapot, schaafwonden en 2 gekneusde ribben.
Voelde het pas toen ik weer thuis was...
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten
- TheRedPower
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X race / Golf IV
heb je wel geluk gehad dat je niet op een auto knalde
- Reinder
- Tuner
Word dat dan ook door de verzekering betaald? Want de oorzaak ligt denk ik zo bij de remhevel. Wel knap lullig dat zeg, voortaan maar ff snel je hevels bekijken voordat je een ritje gaat maken