derbi-yzf schreef:dikke pak sneeuw hier, moest ik om half 9 bij de kapper zijn,
Dus dan wil je de auto pakken, kom je er achter dat je een lekke band hebt omdat je gisteren 2 uur aan het driften bent geweest.
dan denk je ow pak me moeders auto, maar die was natuurlijk toevallig met me vader naar het ziekenhuis voor controle,
goed, dan pak ik de bus van me vader wel, na het hele huis op zn kop gezet te hebben bleek dat hij de sleutels in zijn broekzak had! Nouja dan hebben we altijd oma's auto nog! Die toevallig net nu mijn zusje naar school moest brenge! wat een kut dag! dus ik KTM gepakt en zo snel als ik kon door de sneeuw naar de kapper want had nog maar 5 min toch nog gehaald, alleeen wel echt te glad
Er bestaat ook nog zoiets als een fiets?
gelieve hier geen denigrerende opmerkingen neer kwakken
,nee jonguuuuu
in mn werkplaats heb ik nu propaan kachel, is niet warm te houden
kost 3 euri per uur aan propaan
en lpg heb je meer rendement en lpg is veel goedkoper
ik ga sowieso beter isoleren en ff dikke power kachel regelen
says never that you drive to fast, because there,s no limit for speed
Vanmiddag even die R6 veer erop gezet..
Tering dat veert goed
Alleen hij staat nu op heel zacht, maar volgens mij kan je hem verstellen..
heb alleen geen idee hoe
Patje schreef:Vanmiddag even die R6 veer erop gezet..
Tering dat veert goed
Alleen hij staat nu op heel zacht, maar volgens mij kan je hem verstellen..
heb alleen geen idee hoe
zit vaak boven en onder een klein schroevje daar kun je hem mee verstellen.+en een - staat er
Patje schreef:Vanmiddag even die R6 veer erop gezet..
Tering dat veert goed
Alleen hij staat nu op heel zacht, maar volgens mij kan je hem verstellen..
heb alleen geen idee hoe
zit vaak boven en onder een klein schroevje daar kun je hem mee verstellen.+en een - staat er
Ja dankje, die schroefjes had ik al door, maar er staat geen + of min op ofzo.
Maar ik denk naar rechts is stugger, naar links is slapper?
Ik zie het wel
Patje schreef:Vanmiddag even die R6 veer erop gezet..
Tering dat veert goed
Alleen hij staat nu op heel zacht, maar volgens mij kan je hem verstellen..
heb alleen geen idee hoe
zit vaak boven en onder een klein schroevje daar kun je hem mee verstellen.+en een - staat er
Ja dankje, die schroefjes had ik al door, maar er staat geen + of min op ofzo.
Maar ik denk naar rechts is stugger, naar links is slapper?
Ik zie het wel
voel je vanzelf, meestal is boven ingaande demping, en onder de uitgaande, succes
nieuwe krukas keerring,begon vacuum te zuigen op overloop van carter dus toen maar ff opengehaald
een verrotte koppelingstrommel,even borgring om de moer heen vouwen met tangetje en ,bots 1 pen afgebroken,dat heb je er van als je half zit te slapen
says never that you drive to fast, because there,s no limit for speed