Nee, maar zijn zoon welroyvi schreef:Haha, dat is mooi werk. Crosst je oude baas zelf ook?

Nee, maar zijn zoon welroyvi schreef:Haha, dat is mooi werk. Crosst je oude baas zelf ook?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jonge lijkt het alsof ik het gas er niet op hebroyvi schreef:Ogen dicht en gas erop.derbi crd schreef:waves rijden sucks![]()
![]()
Even serieus, hoe meer gas hoe beter. Maar je hoofd werkt dat tegen en dus kom je telkens kut terecht.
Met gas erop bedoel ik nog een versnellinkje hoger.derbi crd schreef:Jonge lijkt het alsof ik het gas er niet op hebroyvi schreef:Ogen dicht en gas erop.derbi crd schreef:waves rijden sucks![]()
![]()
Even serieus, hoe meer gas hoe beter. Maar je hoofd werkt dat tegen en dus kom je telkens kut terecht.Vol in zn 3 en elke keer stuur naar je toe trekken en je klemmen voor de klap.
Die waves zijn te lang om te springen of te toppen.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Herlings vast wel. Ckk ook vast wel, die rijd er wekelijks.royvi schreef:Herlings ofzo dan?
Maar ik kom wel een keer naar Hellendoorn, over 3/4 jaar.Dan mag ik alleen autorijden.
![]()
Maar ik geloof best dat je hard gaat hoor, zit gewoon wat te lullen.
Ik mag weer goed oefenen, want ik bak er momenteel niks meer van.