Samen met pap de motor uit elkaar geschroefd

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Ja al een tijdje hoor... Beetje tragisch beleid daar momenteel, alleen Ferdinand snapt een beetje hoe de toko in elkaar zit. We hebben dr meer als Pieke en hij nodig, de rest is meteen op de pik getrapt, Mathias voorop.Dennis H schreef:bann??![]()
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
wtf 2 paar schoenen, je lijkt wel een wijfRallyking schreef:Ik kan zo genieten van dat forum![]()
Iedereen maar zeiken op elkaar, boos worden etc.
Ot:
En nu ga ik stoppen met schoenen kopen
witte die hebben wel smetvrees volgens mijRallyking schreef:Ik kan zo genieten van dat forum![]()
Iedereen maar zeiken op elkaar, boos worden etc.
Ot:
En nu ga ik stoppen met schoenen kopen
Zo dacht een vriend van me een leuke grap bij mij uit te halen, de conciërge heeft hem toen door geslepenjony schreef:Een remschijfslot om m'n remschijf die niet van mij is.