dus daarom zou ik er niet heen kunnen

thats why
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Mag je in NL op je 18e max 11kw?Jon schreef:ik zit aan het 11 kw motorrbw vast, maar zou het een goed idee zijn om een ninja 250r op 11 kw te zetten? of is het beter als ik een echte 11kw motor neem? dan zat ik te denken aan de ktm duke 125
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Mag niet, je mag maximaal op 125cc rijden.Jon schreef:ik zit aan het 11 kw motorrbw vast, maar zou het een goed idee zijn om een ninja 250r op 11 kw te zetten? of is het beter als ik een echte 11kw motor neem? dan zat ik te denken aan de ktm duke 125
Ja dat is dus precies hetzelfde als hier alleen moet alles zo nodig twee jaar laterTIJS schreef:Oh, dat is klote man!
Hier in Noorwegen zijn de regels ook strenger gemaakt.
16e brommer of 125cc tot 15 kw.
18e motor tot 35 kw
20e alles, geen begrenzingen.
het is toch 125 of 11 kw?royvi schreef:Mag niet, je mag maximaal op 125cc rijden.Jon schreef:ik zit aan het 11 kw motorrbw vast, maar zou het een goed idee zijn om een ninja 250r op 11 kw te zetten? of is het beter als ik een echte 11kw motor neem? dan zat ik te denken aan de ktm duke 125
En een duke 125 zie je hier niet zoveel in Nederland, zul je diep in de buidel moeten tasten vrees ik.
En voertuigbeheersing lessen kan altijd al voor je 18e, omdat dit gewoon op gesloten terrein is. Dat heeft niets te maken met nieuwe regels. Theorie mag je nu ook pas halen op je 18e.
Same, maar dan tomorrowlandCooltruck schreef:Ik ga wss next year als het allemaal beetje mee zit of mysteryland
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?