Of de bak is zodanig stuk dat 1 van de 6 gears nie meer goed functioneren. Met dat dure woord voel ik me een echte mentlegen.
Ja, of je hebt een OT blok natuurlijk.
Doe je huiswerk voordat je iets plaatst.
De enige dommere opmerking die ik over een Derbi heb gehoord was dat hij een A6 blok had waant ''hij had de versnellingen echt wel goed geteld'' (I kid you not)
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Of de bak is zodanig stuk dat 1 van de 6 gears nie meer goed functioneren. Met dat dure woord voel ik me een echte mentlegen.
De enige dommere opmerking die ik over een Derbi heb gehoord was dat hij een A6 blok had waant ''hij had de versnellingen echt wel goed geteld'' (I kid you not)
Je ziet toch wel duidelijk dat dat een nieuw type blok is hopelijk?
Dus jij bent hier degene met een domme opmerking, dus doe jij je huiswerk maar eerst.
En Rikkert heeft zelf 2 Derbi's gehad voor de MotorHispania, dus hij weet er best wat van af hoor.
Ik wed meer dan jij
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
pannekoek
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Je ziet toch wel duidelijk dat dat een nieuw type blok is hopelijk?
Dus jij bent hier degene met een domme opmerking, dus doe jij je huiswerk maar eerst.
En Rikkert heeft zelf 2 Derbi's gehad voor de MotorHispania, dus hij weet er best wat van af hoor.
Ik wed meer dan jij
Ik heb helemaal niks gezien, ik constateer enkel een onwaarheid.
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Hm, ik heb met 3 OT's gereden, en die hadden alledrie geen 6de versnelling geloof ik... Zullen dan wel toevallig alledrie naar de "Ik mag niet schelden van mijn moeder" geweest zijn. Ach, derbi heh....
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef: