Anders is een Kawasaki Ninja 250r ook een erg leuk en speels sportstour motor
Neef van mij heft die gehad, ook wel eens wat op rondgetuft. Zijn lekker op de weg te houden, top van 175km/h
En heeft 25kW op papier .
ik zoek echt een enduro met sm banden op en jullie noemen alle verschillen op kwa cc's enzo mij gaat het er gewoon om een motor te hebben waar pit inzit en nog lekker op de baan te houden is de onderhoud is van geen belang ik ben zowiezo van plan er genoeg geld in te rammen zodat die op en top blijft lopen als moet ik darvoor om de 25 of om de 50uur de piston etc vervangen
250r ninja is troep man.
koop dan een r1 of een 750 gsxr.
of een benelli tornado
dat is geen speelgoed.
En je trekt het gas wel eens open of gaat de regionale weg ermee op? Neh dacht ik al. R1 als eerste motor komt wel eens voor, maar het is gewoon niet verantwoord, hoe je het went of keert. Ding zit in 4 seconden op de 100, je brommer zit dan net wellicht op de 50 ofzo. IK hou je niet tegen, maar een 1ste motor is gewoon een bike om op te oefenen, je valt ook wel eens ermee, en dan ben je niet blij als het een R1 is..
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Anders is een Kawasaki Ninja 250r ook een erg leuk en speels sportstour motor
Neef van mij heft die gehad, ook wel eens wat op rondgetuft. Zijn lekker op de weg te houden, top van 175km/h
En heeft 25kW op papier .
ik zoek echt een enduro met sm banden op en jullie noemen alle verschillen op kwa cc's enzo mij gaat het er gewoon om een motor te hebben waar pit inzit en nog lekker op de baan te houden is de onderhoud is van geen belang ik ben zowiezo van plan er genoeg geld in te rammen zodat die op en top blijft lopen als moet ik darvoor om de 25 of om de 50uur de piston etc vervangen
250r ninja is troep man.
koop dan een r1 of een 750 gsxr.
of een benelli tornado
dat is geen speelgoed.
Dat een ninja 250r niet vooruit te branden is, mee eens. Er is voor dat geld veel leukers te krijgen. Maar beginners op een R1 staan bekend als de grootste sukkels in de motorwereld
750gsxr zou ik ook niet opstappen als ik 18 zou worden..
Inderdaad, probeer iets met minder vermogen maar is heel goed onder de knie te krijgen en daar sirieus hard meer over de weg te gaan. Als je dat goed onder de knie hebt ga dan pas denken aan wat zwaarders.
Hier over de dijk kan ik een dikke motor ook wel aan op het rechte stuk ja, maar in het drukke verkeer en in een bocht plots iets teveel gas geven. Nee bedankt geef mij maar wat lichters wat ook nog eens leuker kan rijden in de bochten etc. Een lekker smijt fietsje ofzo
Een Ninja 250 is niet echt de snelste, maar zijn echt leuke motortjes. Iedereen ken wel zeggen dat het troep is, maar ga er eerst maar eens mee kennismaken op de weg. Dan praat je wat mij betreft wel anders hoor
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Alsof jij een R1 op je naam krijg als 18 jarige
Een Ninja 250 is niet echt de snelste, maar zijn echt leuke motortjes. Iedereen ken wel zeggen dat het troep is, maar ga er eerst maar eens mee kennismaken op de weg. Dan praat je wat mij betreft wel anders hoor
zit ik net te kijke om mijn motor theorie aan te vragen blijkt het gewoon dat je 18 moet zijn om je theorie exame te mogen halen dit is toch ook weer echt de grootste onzin