morgen en overmorgen enige lange dagen van de schoolweek iemand goed in tattoos ontwerpen toevallig ? nog steeds geen inspiratie
En mooi klote drdpoking
weer eens een boete gereden weer 63 euro lichter, 57 waar je 45 mag op me broers vespa, als ik op me brommer daar had gereden had het helemaal feest geweest...
net ff ongeveer 400 euro bespaard..
was controle.
met me brommer binnen vier weken laten zien met originele uitlaat, spiegel en reflector onder kentekenplaat.
was blij dat ze geen rollerbank bij hadden en dat ze met niet meteen een bon gaven.
toch nog goede politieagenten
Dacht ik ook ja, totdat ik op het politiebureau een heel lul verhaal moest gaan verzinnen wat er met me oude uitlaat was gebeurd, dat ik er echt niet meer mee kon rijden en dat ik hem zou weggooien. Meneer de agent was echt aan het azen op mijn Conti.. Ligt gelukkig nog thuis in de schuur, prima staatje
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
drdproking schreef:ik heb smam met de dood bedreigd omdat ik boos was
ze hed met mn macbook air lope gooie en met mn brommer heb nou best dikke kras op mn kap
en ze beschuldigen mij voor dat ik geld heb gejat en dat papa zn burnout door mij komt
dus ik had even een flip momentje
en wietplantage is mn kamer te klein voor die staan gwn in de tuin haha 3 plantjes
wajo jij bent kaaaooollooooo stoer g, was je ping
nee egt wil graag zijn zoals jij
hoe is je leef