En ja, ik ben totaal nuchter nu.

Ik heb geen vaste camerahand denk ikroyvi schreef:Vette motor, alleen waarom is dat beeld zo raar?
En ja, ik ben totaal nuchter nu.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAroyvi schreef:Nee, dat beeld spaced hem echt. Hij schud niet ofzo.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Morgen ga ik naar de bossenRikkert schreef:Laat je skills op da ding eens zien
Nais!DaanS schreef:Morgen ga ik naar de bossenRikkert schreef:Laat je skills op da ding eens zien
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
jony schreef:hij ziet er echt netjes uit man
Nee... Probleem is dat hij denk ik te zuinig staat afgesteld, als ik gas geef wanneer hij koud is, slaat hij meteen af.Rikkert schreef:Al filmpje gemaakt van dat je erop ree in de bossen![]()
4takt afstellen is wat moeilijker als 2 taktDaanS schreef:Nee... Probleem is dat hij denk ik te zuinig staat afgesteld, als ik gas geef wanneer hij koud is, slaat hij meteen af.Rikkert schreef:Al filmpje gemaakt van dat je erop ree in de bossen![]()
En ook in z'n vrij en z'n 1, zonder dat ik gas geef, schiet hij soms in hele hoge toeren?
Ich weiB mein Freund...RaceVoenk schreef:4takt afstellen is wat moeilijker als 2 taktDaanS schreef:Nee... Probleem is dat hij denk ik te zuinig staat afgesteld, als ik gas geef wanneer hij koud is, slaat hij meteen af.Rikkert schreef:Al filmpje gemaakt van dat je erop ree in de bossen![]()
En ook in z'n vrij en z'n 1, zonder dat ik gas geef, schiet hij soms in hele hoge toeren?
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken