Ik vraag me af he, wat zijn nou de regels van die sport? Als je iemand wilt in halen ofzo moet die andere je vrije ruimte geven? En bij de GP zie je ze wel eens een voetje uitsteken, waarvoor is dat?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Dat is alleen als je gelapt wordt. Dan staat er een vlagger welke met de blauwe vlag zwaait. Dan weet je dat je gelapt gaat worden en moet je ze de ruimte geven.
Gaat trouwens niet altijd op. Vorig jaar was de toenmalig wereldkampioen ken roczen met een voorsprong van een goede 30seconden ofzo. In de laatste ronde wou hij de 14 en 13e plek inhalen, welke in strijd waren met elkaar. Deze 2 wouden hun onderlinge strijd niet opgeven en lieten hem er dus niet langs waardoor hij erg kwaad werd en belachelijk ging doen. Later zijn die andere 2 in hun gelijk gesteld.
even een vraag tussendoor.
Ik heb vandaag een yasuni cross binnengekregen (altans allen de demper, de rest komt morgen).
Als ik achter in de demper wil kijken kijk zie ik een heel klein gat, is dit een begrenzer?
Als ik verder in de demper kijk zie ik een schotje zitten..!!??
Moet ik dat eruit slopen of laten zitten??
En hoe zou ik dat eruit moeten halen? iemand ervaring?
Of heb ik gewoon een verkeerde uitlaat?
En in de dikke bocht voor, zit daar dan ook nog begrenzing in??
Reinder schreef:Ik vraag me af he, wat zijn nou de regels van die sport? Als je iemand wilt in halen ofzo moet die andere je vrije ruimte geven? En bij de GP zie je ze wel eens een voetje uitsteken, waarvoor is dat?
Dat is voor het evenwicht, dat doen ze altijd net voor een bocht. Dan komen ze beter uit als ze de bocht bijv. verkeerd hebben ingeschat. Dat is meestal ook in een van de eerste ronde of vaak dezelfde bocht. Rossi heeft daar wel eens last van
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Reinder schreef:Ik vraag me af he, wat zijn nou de regels van die sport? Als je iemand wilt in halen ofzo moet die andere je vrije ruimte geven? En bij de GP zie je ze wel eens een voetje uitsteken, waarvoor is dat?
Dat is voor het evenwicht, dat doen ze altijd net voor een bocht. Dan komen ze beter uit als ze de bocht bijv. verkeerd hebben ingeschat. Dat is meestal ook in een van de eerste ronde of vaak dezelfde bocht. Rossi heeft daar wel eens last van
Hij heeft het over de gp's cross geloof ik.. Rijders die gelapt worden geven met hun benen weleens aan, aan welke kant de lappers kunnen gaan inhalen. Stukje veiligheid