Dominator33 schreef:Vuist omhoog als je die scooter-freaks jongentjens liever ergens anders ziet dan op 't derbi forum
Zegtie dan, terwijl die ook daar geregistreerd is
Ik kom daar toch nooit stuk verdriet ik ben op zoveel forums geregistreerd, daaarom hoef ik er nog niet te komen lol
Wie noem je hier een stuk verdriet, omdat je hard weggetrapt werd door Keiji vermeed je maar om verdere berichten te posten op dat forum. Je was er net zo goed gebleven als dat niet was gebeurd
Mja ik stop maar anders trapt Jasper me van t forum
naja, ik had toen gewoon Xbox gekocht om spellen te spelen die niet op de PC verkrijgbaar zijn, dat vond ik gewoon jammer, en met de Xbox heb je nooit gezuer met laggende games
Ik vind het allemaal wel prima zo als het is.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jaa PC is altijd beter, maar daar moet je ook gruwelijk meer voor betalen. Wil je battlefield 3 proper kunnen spelen betaal je 1000 euries ongeveer, terwijl het 250 voor de ps3 is.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Reinder schreef:Jaa PC is altijd beter, maar daar moet je ook gruwelijk meer voor betalen. Wil je battlefield 3 proper kunnen spelen betaal je 1000 euries ongeveer, terwijl het 250 voor de ps3 is.
Zeker geen 1000 eu...
Als je hem zelf in mekaar zet kun je voor 700 hem vol op medium spele..hebk ook gedaan alleen mijne was iets duurder en ik speel hem ook op medium maar dat komt door me beeldscherm die is iets te groot