Boeki schreef:robbin schreef:mijn nieuwe aanwinst een schade bedrag van 629 euro
als het mijn schuld was had ik het jammer gevonden van mijn spullen maar was ik doorgereden en niets vernieuwd en nu dit ! heerlijk

Wat was er gebeurt dan?
stijnnerd schreef:derbi-0172 schreef:Wegrijden na een ongeluk is een misdrijf heh, mensen die dat doen zijn egt diep triest

ik reed zo op fietspad naast de weg in volle top en die man geeft richting links en remt een beetje dus ik denk hij heb mij gezien, dus hij gaat netjes voorsorteren en rijd zachtjes naar het vlak waar auto's even kunnen wachten totdat er fietsers voorbij zijn geweest dus ik ondertussen al een beetje afremmen, zie die man rustig doorkomen en in 1 keer zie ik dat hij doorijd het fietspad op dus ik schrik en ontwijk hem op een haartje en hij remt op aller laatste moment en staat ondertussen al met beide wielen op het fietspad, dus zijn fout. ik net voorlangs zijn moterkap en raak in de berm en daar lagen allemaal gladde natte bladeren dus voel me voorwiel zo gaan, en ik val precies met me knie op de weg zodat me kappen geen schade hadden

op me voorspatbord na dus ik hevig geschrokken en mega agressief me brommer rechtzetten ziek dat die gast doorrijd. dus ik ren stopt hij toch '' ik moest even me auto wegzetten'' oke prima geef je gegevens maar even beste man.. dus toen gaf hij toe dat hij me niet gezien had en nu krijg ik alles terug van zijn verzekering
terwijl de schade alles meeviel als ik zelf fout was en ik zag mijn schade had ik het niet vervangen zo bedoelde ik het stijndert en derbi-0172