haha omdat ik zelf ook zo'n klote PW moet maken iedereen is welkom om mijn enquete in te vullen bij de albert hein te barneveld volgende week
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
luco schreef:haha omdat ik zelf ook zo'n klote PW moet maken iedereen is welkom om mijn enquete in te vullen bij de albert hein te barneveld volgende week
ik rij er wel ff langs
gewoon omdat het kan
haal ik gewoon lekker alleen een frikandellenbroodje en vul ik de enquete niet in
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
luco schreef:haha omdat ik zelf ook zo'n klote PW moet maken iedereen is welkom om mijn enquete in te vullen bij de albert hein te barneveld volgende week
ik rij er wel ff langs
gewoon omdat het kan
haal ik gewoon lekker alleen een frikandellenbroodje en vul ik de enquete niet in
frikandelbroodje
kheb hem ook ingevuld, was zo klaar, heb geen schulden
Maand geleden al ingevuld ofzo(10 dagen ). Heb geenschulden dus gaat snel.
Succes.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.