Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Ruben
Pro tuner
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 12:31
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Ruben »

Rallyking schreef:Misschien ook wel leuk als je wat onthoud :emo:
Is ook leuk om af en toe eens een avond te hebben waar je niks meer van weet, had in spanje toen op 1 avond 60 euro uitgegeven, kan ik me ook echt niks meer van herinneren.. hoeveel ze me er ook over vertellen ik weet echt niks meer.

Geloofde eerst nooit dat iemand echt niks meer weet, dacht altijd van als je het vertelt weten ze het weer (had ik daarvoor altijd) maar je kan dus zoveel zuipen dat je echt niks meer weet.. :emo:
Dominator33
Tuner
Berichten: 369
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 16:48

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Dominator33 »

Is 60 euro zo bar veel dan voor 1 avond? :emo:
Gebruikersavatar
Reinder
Tuner
Berichten: 430
Lid geworden op: vr 25 feb 2011, 12:15
Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Locatie: Apeldoorn

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Reinder »

Mijn gemiddelde ligt op 20, dus ja ik vind het veel :P maar wss deel je dan meer uit, of je tankt jezelf de coma in met 24 biertjes :P
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Gebruikersavatar
gijs
Schakelrijder
Berichten: 111
Lid geworden op: do 16 dec 2010, 19:10
Vervoersmiddel: Derbi X-RACE

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door gijs »

Teun moet je voor zondag middag kaarten hebben dan??? kan daar toch ook gewoon neem ik aan?
Gebruikersavatar
stijnnerd
Tuner
Berichten: 443
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 16:03
Vervoersmiddel: aprilia sx

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door stijnnerd »

met een avond stappen geef ik op zen minst 50 euro uit, is ook niet gek
teun4
Tuner
Berichten: 482
Lid geworden op: wo 01 dec 2010, 17:05

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door teun4 »

gijs schreef:Teun moet je voor zondag middag kaarten hebben dan??? kan daar toch ook gewoon neem ik aan?
Ja ik heb vrijkaarten gekregen door een prijsvraag van Noppennieuws, gewoon voor de gein een mailtje gestuurd en won zo ook nog :wub:
Dus nee ik heb geen kaarten nodig, maar ben vorig jaar en dat jaar ervoor ook geweest tijdens de crazy night.
Eerste jaar was ik 30 man te laat, kaarten uitverkocht, bom vol, kwam omdat Jeffrey Herlings reed.
Tweede jaar kaarten gereserveerd, was wel lache, met Mike Kras en Micha Boy de Waal, maar had liever dat jaar ervoor kaartjes gehad toen Herlings er nog reed :eh:
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
JavenDrD
Pro tuner
Berichten: 1959
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 23:29
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door JavenDrD »

ja als hier kermis is in het dorp (officieel een stad) ben ik 200 euro kwijt... vrijdagavond, zaterdagavond, zondagavond en maandagmiddag. en soms nog ff op dinsdag om het af te ronden maar dan zit ik toch echt over de 200 heen. Ik geef meestal makkelijk 50 euro uit met 1 avondje stappen.. Wel zonde :emo: . helmaal als je ziet dat je vrienden het met 30 doen.. 5*20 is 100 euro minder.. nou dat is dan leuk om over te houden. Maar lukt meestal gewoon niet.

Heb btw. in barcelona 1 gekke avond gehad. 120 euro.. Maarja een biertje was daar 7 euro.. en shotjes 4 :thumbup: Dus heb voornamelijk shotjes gedaan :P
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
Gebruikersavatar
Alainv-s
Pro tuner
Berichten: 543
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 23:02
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Alainv-s »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h9S0oO9kr14[/youtube]
(En ja er piept van alles :emo: , normaal geen last van)
Gvd kom ik er thuis achter dat HD niet aan stond .... :eerie:
Ik kon daar niet goed acceleren, er lagen echt mega keien op de grond :emo: . Van de week eens on-road doen, industrie terreintje.
Javen, waarom ga jij naar de kermis :emo: ? Daar kom ik vanaf mijn, wat ...8ste al niet meer whaha.
Ja barcelona is idd te duur, zowat de hele spaanse kust een biertje 7 euro.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
JavenDrD
Pro tuner
Berichten: 1959
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 23:29
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door JavenDrD »

kermis.. ja niet de draaimolen. Maar dan staat er een tent. snap je? haha.. Gewoon een bandje en ons kent ons. bier erbij.. peukje. altijd gezellig beetje lomp en dom doen hah.
Op de kermis zelf kom ik ook niet meer. :P allang hah.
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
Boeki
Pro tuner
Berichten: 4484
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
Locatie: Rotterdam/Woudenberg

Chat topic

Ongelezen bericht door Boeki »

Maak er de volgende keer maar gewoon een geluidsopname van..
Open the Throttle and Smile
teun4
Tuner
Berichten: 482
Lid geworden op: wo 01 dec 2010, 17:05

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door teun4 »

JavenDrD schreef:ja als hier kermis is in het dorp (officieel een stad) ben ik 200 euro kwijt... vrijdagavond, zaterdagavond, zondagavond en maandagmiddag. en soms nog ff op dinsdag om het af te ronden maar dan zit ik toch echt over de 200 heen. Ik geef meestal makkelijk 50 euro uit met 1 avondje stappen.. Wel zonde :emo: . helmaal als je ziet dat je vrienden het met 30 doen.. 5*20 is 100 euro minder.. nou dat is dan leuk om over te houden. Maar lukt meestal gewoon niet.

Heb btw. in barcelona 1 gekke avond gehad. 120 euro.. Maarja een biertje was daar 7 euro.. en shotjes 4 :thumbup: Dus heb voornamelijk shotjes gedaan :P
Betaalde in Barca 4 euro voor een flesje coca cola of water van 0,33L.... :eerie:
Echt abnormaal, koop je hier 2 2L flessen Cola van in de supermarkt, is 6x zoveel en dus ook 6x zo duur in barca
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Gebruikersavatar
Alainv-s
Pro tuner
Berichten: 543
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 23:02
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Alainv-s »

wat dacht je van 10 euro voor 0,5liter cola :eerie: .
Ja maar geluidsopname is neit zo'n goed geluid :think: .
En dat kan ik niet uploaden naar youtube. HD-geluid is normaal beter dat 480 p
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
JavenDrD
Pro tuner
Berichten: 1959
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 23:29
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door JavenDrD »

Ja maar die clubs zijn echt stukken mooier. Dus is het wel waard vind ik... Ga binnenkort namelijk weer:P
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
Gebruikersavatar
Alainv-s
Pro tuner
Berichten: 543
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 23:02
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Alainv-s »

Was op een terras, buiten :emo: .
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door royvi »

Reinder schreef:Mijn gemiddelde ligt op 20, dus ja ik vind het veel :P maar wss deel je dan meer uit, of je tankt jezelf de coma in met 24 biertjes :P
Ik deel te veel uit ben ik bang :emo:

Ben echt kapot nu trouwens, middagje crossen na 6 weken ofzo. Sloopt je :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
derbi crd
Pro tuner
Berichten: 830
Lid geworden op: di 26 okt 2010, 12:37
Locatie: Nijverdal

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door derbi crd »

Wast nog druk? Zal wel de laatste zaterdag van dit jaar zijn geweest
Dominator33
Tuner
Berichten: 369
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 16:48

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Dominator33 »

Ik zou het liefste nu ook gaan slapen tot morgenmiddag maar ik laat me niet kennen en ga gewoon rampeneren tot laat in de avond jwz. :emo:
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Jasper »

Dvd van decibel aan het kijken, heb nu weer zin om flink te gaan stampen :eerie:
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Ruben
Pro tuner
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 12:31
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Ruben »

Reinder schreef:Mijn gemiddelde ligt op 20, dus ja ik vind het veel :P maar wss deel je dan meer uit, of je tankt jezelf de coma in met 24 biertjes :P
Ik had 4 halve liters vodka red bull (actie, 9 per stuk, met rietjes :emo: ), bij indrinken al een liter fles desperados, bier of 10, wat baco en een shot goldstrike aan het begin van de avond.. en dat is dan wat ik me kan herinneren, had mezelf in coma getankt en ben van een uur of 1 tot 4 kwijt geweest. :emo:

24 bier is trouwens niet zo veel hoor? Dat is denk ik wat wij hier per avond ongeveer zuipen, rond de 10 flesjes bij indrinken en 10 glazen tijdens uitgaan, zoiets.. dan ben ik niet extreem dronken ofzo hoor.. :P
stijnnerd schreef:met een avond stappen geef ik op zen minst 50 euro uit, is ook niet gek
Ligt er ook aan hoe duur het is he, in spanje (lloret) was het 1 euro voor bier/wijn, 2 voor mix/shot en dan had je nog halve liter acties.

Hier ist 2 euro voor bier, 2,50/3 voor mix/shot/wijn dus aan 50 euro kom je niet makkelijk op 1 avond. :emo:
Laatst gewijzigd door Ruben op za 26 nov 2011, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Jasper »

Ik wou net zeggen, ik drink minstens een kratje bier leeg op een avond zuipen :emo:
Vorige week had ik het bont gemaakt, van 9 uur tot 3 uur continu bier lopen tanken, en eind van de avond stonden er nog 3 flessen coeberg op tafel(feest bij iemand thuis en bleef daar slapen in de caravan met nog 2 vrienden). Dus besloten om samen met zijn 3en die flesse coeberg nog ff op te zuipen. ff in 20min fles coeberg per persoon gedaan. Damn was me een partij brak de volgende dag :eerie:
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Gesloten