vanmiddag ff benzine slangetje gemaakt, en alles schoongemaakt..
kom ik de winter wel mee door
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Is een sparta met niks?JavenDrD schreef:ja ik zoek een tomos of iets met een buddy. het liefst snor, en als het rijd en licht heeft. voor max 200 euro het liefst. en een beetje in de buurt natuurlijk.
ik heb viva voor je! 250 is tie voor jouJavenDrD schreef:Tja... Te langzaam.
Kan eventueel wel 300 van maken hoor.
Kijk anders ff bij chat topic.
Praten we daar ook ff verder;)
Kijk, nog iemand die het begrijpt!offroad schreef:dikke aixam 400 als wintervervoer![]()
lekka warm
muziek
handrem
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
en een paar maanden geleden iedereen mij alleen maar uitlachen met mn Chatenet CH26?Rikkert schreef:Kijk, nog iemand die het begrijpt!offroad schreef:dikke aixam 400 als wintervervoer![]()
lekka warm
muziek
handrem
Ga er morgen ook een ophalen
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()