beter als tnt of dmpRuben schreef:Kwaliteit ja? Laat me niet lachen..rickmanders schreef:of je geeft gewoon wat meer uit en koopt originele kappen,![]()
dan heb je meteen fatsoenlijke kwaliteit

beter als tnt of dmpRuben schreef:Kwaliteit ja? Laat me niet lachen..rickmanders schreef:of je geeft gewoon wat meer uit en koopt originele kappen,![]()
dan heb je meteen fatsoenlijke kwaliteit
Ben je nog steeds godsgruwelijk lang bezig, polyesteren zit tijd in hoorRuben schreef:Valt wel mee, je moet alleen de achterkant dichtpolyen en dan vanaf de voorkant alles glad plamuren, als je alles vanaf de voorkant doet ben je wel jaren bezig.royvi schreef:Krijg je nooit netjes, of je bent wel zo godsgruwelijk lang bezig.
Ik polyester voor mijn werk heel veel, dus ik weet wel hoe het moet, maar een middagje is het niet. Ook als je nog rekening mee houd dat polyester moet drogen. (is niet in een uurtje droog, dan heb je te veel verharder en is het slapper. Zal niet zoveel uitmaken bij kappen maar toch). Mijn inziens is het gewoon te veel werk voor een kappenset die je voor €100,- koopt.Ruben schreef:Ik weet niet hoe jij polyd maar daar ben ik toch wel in een uurtje mee klaar van te voren nog ff licht schuren en dan erna nog een half uurtje plamuren, half uurtje uurtje schuren, is niet rampzalig veel werk hoor, ben je middagje bezig.
Heb mn complete rs toen verbouwd dus weet heel goed hoelang polyen duurt..
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Van die stomme tochtgaten krijgt je brommer het koud.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo