http://www.youtube.com/watch?v=RSw0b8DP9rw&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ze was 2 jaar geleden 14, dus ze zal nu ook wel 16 zijnReinder schreef:Niet van het een of ander, maar zij ziet eruit als iemand van 13 ongeveer ? En voor 16 jaar is de absolute bodem toch echt 14 jaar
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
1 – 2 – 3 – 4 komt er nog wat van, 5 – 6 – 7, we wachten al zo langn00n schreef:Zal binnenkort ook wel ff foto/vid plaatsen,
Met me nieuwe Motomaster remmerij zijn stoppies geen enkel probleem meer.![]()
Ja daarom zette ik de vraag erbij of je wel een filmpje erop ging zetten als hij weer een leuk geluidje maakt, dus als hij weer looptn00n schreef:Motor is kapoet, dus dat duurt nog wel ff.
Zie me topic @ motor sectie.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Hehe, ik beloof het bij deze, zodra de WR weer loopt, wijd ik me video materi aan wheelies en stoppies voor een filmpje hier op DF!teun4 schreef:Ja daarom zette ik de vraag erbij of je wel een filmpje erop ging zetten als hij weer een leuk geluidje maakt, dus als hij weer looptn00n schreef:Motor is kapoet, dus dat duurt nog wel ff.
Zie me topic @ motor sectie.
Ik ga het wel eens proberenJ03P schreef:op gas lukt je niet, gewoon op de koppeling proberen.
Rustig in de 1 rijden, wat naar achteren zitten, gas geven en koppeling poppen, kort rukje aan het stuur en je bent er.
let wel op dat je je wiel rechthoud, anders ga je op je muilcorrigeer met je knieën,zithouding en je achterrem.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.