Ik weet heel goed dat een crosser je ruwweg een eurotje of 2000 per jaar kost bij regelmatig (club)crossen, wedstrijd crossen is nog duurder.. maar jij gaat een nieuwer model kopen omdat je deze blijkbaar te oud vind, dan leid ik daar uit af dat jij liever met nieuw spul rijd omdat je dat meer vertrouwd, of je wil serieus gaan rijden, dan moet je met nieuwer spul rijden anders ben je kansloos.derbi crd schreef:Waar the fuck haal jij het vandaan dat ik het niet vertrouw?!Ruben schreef:Is dat halve blok niet gaar dan als je het niet vertrouwd?
Want ik wil een enduro gaan kopen maar zit ermee dat veel mensen hem verkopen op het moment dat er iets kapot dreigt te gaan..
Blok is net compleet los geweest bij de dealer, zag er op en top uit. Ik zeg alleen dat het me klauwen met geld gaat kosten. En als jij niet snapt wat ik daarmee bedoel dan moet je eerst maareens gaan opzoeken wat voor onderhoud zoon 2takt crosser nodig is![]()
Dat heeft dus niks te maken met dat ik de machine niet zou vertrouwen.
Net effe op Mp gezet
http://link.marktplaats.nl/469080078" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar zoiets als jij hebt zoek ik ook, 250/300 2 takt met kenteken om om te bouwen naar supermotard en dan gewoon af en toe eens voor plezier ritjes gebruiken.