Ik bedoelde waarom zou je stuur anders moeten reageren als je op zand valt ipv op asfalt.derbi crd schreef:Ik suggereer het niet, het is zo dat een goed stuur hoort te breken. Daar zijn ze op ontworpen. Neem nou zoon tnt stuurtje, die breken niet ookal leg je er 720 graden in. Een twinwall breekt wanneer deze zijn maximale rekpunt heeft bereikt.Boeki schreef:Een paar posts eerder zeg je dat een goed stuur breekt, dan lijkt het er dus op alsof jij vind dat het breken van een stuur het beste werkt.derbi crd schreef:Ik zeg alleen dat de grote merken dit doen zodat de hand niet klem komt te zitten en de klap niet op hoeft te vangenZeg niet dat dit in elke situatie goed uitkomt maar in de cross (waar deze sturen grotendeels gebruikt worden) vaak wel.
Hoezo is het vallen in de cross eigenlijk anders dan vallen op het asfalt?
Lijkt me duidelijk dat vallen op asfalt anders is dan int zand. omg![]()
