Emiel schreef:Haha laten we een Derbi-Forum clan beginnen op mw2[DF]

Jappen kunnen toch altijd goed driften dacht ik?Royal Club schreef:nja, zal de innerlijke nerd ook maar tonen dan.
speel enkel PC, geen zin om consoles te kopen
Shift1/2 (tegenwoordig alleen maar 2, ookal is het moeilijk)
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Moet je wel alle assist uit zetten.Patje schreef:Wat voor stuur heb jij dan als ik vragen mag? Ik rij met een G27 , en ik vind het op het moeilijkste nivo een beetje errug makkelijkKan ook aan mij liggen hoor
Haha, geloof mij nou maar, alles staat uit...n00n schreef:
Moet je wel alle assist uit zetten.![]()
D-Evo schreef:Kill-death streak 1.52-Thomas A schreef:i'm in!
Xbox? Potje doenDominator33 schreef:mx vs atv reflex is echt een top spel
Nee op pc.. moet ooit nog een keer een xbox aanschaffenderbi crd schreef:Xbox? Potje doenDominator33 schreef:mx vs atv reflex is echt een top spel?
sick!royvi schreef:Ik heb zojuist een compleet werkende X-doos met kapotte HDD gekocht voor €35,-
Nu nog even een goedkope hardeschijf vinden
Gladde babbel, de verkoper zei ring of death. En mijn buurjongen repareert xboxen met ring of death, maar toen ik daar kwam brande er maar 1 lamp. Even gauw op mobiel opgezocht wat dat betekende en het was een hardware fout, ik zeg zo: het is geen ring of death maar een hardwarefout. Toen heb ik hem na wat afgeding voor €35,- meegekregen. Thuis sluit ik hem aan zonder de HDD eraan en hij start zo opThomas A schreef:sick!royvi schreef:Ik heb zojuist een compleet werkende X-doos met kapotte HDD gekocht voor €35,-
Nu nog even een goedkope hardeschijf vinden
hoe krijg je dat voorelkaar