125 2takt moet ik teveel met de koppeling werken.. rij vooral op hele zachte banen dus dat rijd ruk. Heb het even uitgeprobeerd op de 125 van mn buurjochie.
250 4takt zal wel een uitkomst bieden dus.. Maargoed tis gewoon afwachten wat ik tegenkom

Pieke schreef: Ik hou van tieten
Ik hoef er ook geen kut door te zien, als ik maar kan zien of er popo achter me rijdt, en dat gaat prima.the skullkid schreef:Het leuke aan zo'n spiegel is ook dat je er geen kut door ziet. Ook eentje gehad, er toch maar weer afgeflikkerd
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Inddteun4 schreef:Sooow! Das een leuk brommertje!
km ff msn;jasperrr91 schreef:Inddteun4 schreef:Sooow! Das een leuk brommertje!
Rijbewijs heb je weinig aan als je 125 gaat rijden. Voor een Kawa 125 is er geen lichtspoel bij mijn weten, en dus krijg je hem niet op origineel kenteken. Je kunt wel een KTM 125 Exc nemen, daar is natuurlijk wel een lichtspoel voor. Maar waarom met kenteken eigenlijk? Ga je ook Offroad ritten rijden buiten de cross om?derbi crd schreef: Kawa wordt verkochtis weer helemaal in orde na het ongelukje, net nog even kwartiertje gereden.
Daarna even sparen, op vakantie gaan, rijbewijs halen.. en een ander kopen125 2takt of 250 4takt
Manlong reed erg goed manjasperrr91 schreef:Gister met manlong, fokko, dane, chunho en ik laatste puntjes op de I van de sprinter van Manlong gezet.
Einde van de avond liep die zo
Helaas zat er een hpi op waarvan de curve niet echt lekker was voor de cilinder, curve stopte te vroeg.
Andere ontsteking gemold pas ervoor
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IR60jdRimzE[/youtube]
Manlong reed vandaag als snelste tijd 7,9 sec op Jubb.
En werd 2de en dat voor een nieuwkomer. Zwaar netjes, verloor het op 0,03 sec op de nummer 1 in de sprint.
Heb het dan over een crosser he.. zonder kentekenteun4 schreef:Rijbewijs heb je weinig aan als je 125 gaat rijden. Voor een Kawa 125 is er geen lichtspoel bij mijn weten, en dus krijg je hem niet op origineel kenteken. Je kunt wel een KTM 125 Exc nemen, daar is natuurlijk wel een lichtspoel voor. Maar waarom met kenteken eigenlijk? Ga je ook Offroad ritten rijden buiten de cross om?derbi crd schreef: Kawa wordt verkochtis weer helemaal in orde na het ongelukje, net nog even kwartiertje gereden.
Daarna even sparen, op vakantie gaan, rijbewijs halen.. en een ander kopen125 2takt of 250 4takt
Ok, maar je gaat rijbewijs halen. Motorrbw? of heb je nog geen autorbw?derbi crd schreef:Heb het dan over een crosser he.. zonder kenteken
Ja, en dan heb je zin in een motor met kenteken heb je je rijbewijs nog niet...derbi crd schreef:Motorrbw, Auto heb ik 3jaar geleden al eens gehaald.
En euhh crossen? Wegmotor komt nog wel. Wanneer je een autorijbewijs haalt koopt niet iedereen toch ook meteen een auto?