Ow haha nee een koopje niet nee maar ja op zich is het wel een koopje als je ze anders helemaal niet tweedehands kunt kopen en ze dus nieuw moet kopen.. Je moet er iets voor over hebben
Moet je deze is zien, DRD black devil, helemaal nieuw en nummer 1/999. Mooi prijsje ook, alleen koplamp ziet er beetje gek uit.
als hij hellemaal nieuw is waarom is het achterspatbord dan zwart inplaats van grijs?
maar inderdaad wel grappig, als dit echt de eerste is is dit ook de brommer die door derbi als show model werd gebruikt.
ik heb 1 ding wel altijd vreemd gevonden op de meeste foto's staat de 001 met een grijs achterspatbord en sommige wit.
en nu is hij dus zwart?
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
D25 schreef:als hij hellemaal nieuw is waarom is het achterspatbord dan zwart inplaats van grijs?
maar inderdaad wel grappig, als dit echt de eerste is is dit ook de brommer die door derbi als show model werd gebruikt.
ik heb 1 ding wel altijd vreemd gevonden op de meeste foto's staat de 001 met een grijs achterspatbord en sommige wit.
en nu is hij dus zwart?
kevrie schreef:Ik vind die dingen zo gaaf! Ze zijn tot in het laatste detail mooi (Zelfs de bouten zijn blauw geanodiseerd )
alleen de bouten van de rad kappen zijn blauw geannodiseerd ook heeft deze trouwens geen handkappen meer valt mij op, ook valt mij trouwens op dat er geen grijs stukje meer zit naast het derbi logo van de achterkappen
en er is ook nog is aan de achterbrug gelast
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh